“SVET JE NAŠ” – COCA-COLA ZVANIČNA HIMNA FIFA SVETSKOG PRVENSTVA U FUDBALU 2014.GODINE
Pesmom “The World is Ours” (“Svet je naš”) – zvaničnom himnom FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu 2014, čiji je izvođač Dejvid Kori, Coca-Cola spaja ljude širom sveta. Suština pesme dolazi direktno iz duše, a strast i ritmovi Brazila pretočeni su u zvuke čuvene perkusionističke grupe Monobloko (Monobloco). Snimljena u Riju, himna predstavlja kombinaciju energije i raznolikosti brazilskih ritmova od sambe, preko bejl fanka do tehnobrege, koja na savršen način ističe ideju Svetskog prvenstva. Tekst govori o zajedništvu i otkriću, proslavljanju muzike i života, uz moćnu i veselu melodiju.
Dejvid Kori put ka ostvarenju snova istakao je priču koja je i inspirativna i neobična – od favela u jednoj od najsiromašnijih oblasti Brazila do izbora za ambasadora Coca-Cole u njenoj kampanji za FIFA Svetsko prvenstvo 2014. Kori simboliše umetnika koji inspiriše i koji je u životu doživeo i uspone i padove, pretočivši to u muzičku priču.
Izbor za Coca-Cola muzičkog ambasadora za FIFA Svetsko prvenstvo, za njega predstavlja početak novog poglavlja koje sa nestrpljenjem očekuje da počne da ispisuje. ,,Odrastao sam uz Coca-Colu u kući i nekako osećam da mi je sudbina da sarađujem sa njom. Ovo je izuzetna čast i osećam se potpuno povezanim sa onim što ona predstavlja. Do sada sam u životu ostvario dva sna; ponovo sam se zbližio sa majkom i potpisao ugovor o albumu sa Coca-Colom.’’ Kada je prvi put čuo pesmu nije mogao da sakrije osmeh na licu. ,,Prvi stihovi – ,Trči kao da si rođen da letiš/Živi kao da nikad nećeš umreti’ – govore o meni i svim onim stvarima koje sam prošao,” rekao je. ,,Sve moje borbe izlaze iz mene kada pevam ovu pesmu. I osećam kao da svi mogu da osete kroz šta sam prošao… bol, ali i radost postojanja i ljubav prema onome ko ste.’’
Džo Belioti, globalni direktor za muzički marketing kompanije Coca-Cola rekao je da se Kori savršeno uklapa u pesmu i globalnu Coca-Cola kampanju za Svetsko prvenstvo koju promoviše.,,Kada unosimo muziku u sportska događanja kao što su FIFA i Olimpijske igre, želimo da nađemo istinski talentovane umetnike koji oličavaju optimizam koji odlikuje Coca-Colu”, objašnjava on. ,,Znali smo da će Dejvidova priča i njegova veza sa Brazilom odjeknuti među ljudima širom sveta.’
Reči i melodiju su napisali Rok Mafija – tekstopisci koji su tokom poslednje decenije postali jedan od najuspešnijih timova koji se bave pisanjem pesama i produkcijom, kroz saradnju sa zvezdama kao što su Wyclef, Miley Cyrus i Demi Lovato, uz prodaju od preko 110 miliona albuma širom sveta.
Pesmu možete čuti OVDE!