EathHour ekipa2DUREX I INDUSTRIJA BAR GASE SVETLA ZA PLANETU ZEMLJU
 
Sinoć su se u beogradskom klubu Industrija Bar svetla ugasila u 21.20 u znak podrške globalnoj kampanji Sat za planet Zemlju. Inicijativu je pokrenuo Durex koji aktivno vodi kampanju da društvenim kanalima tokom celog meseca marta. Cilj ove kampanje je da podstakne ljude da ostave uređaje koje svakodnevno koriste za komuniciranje, pogase sva svetla i povežu se međusobno.
Čuda tehnologije spajaju ljude, a da li su istovremeno i glavni faktor koji ih razdvaja? Kako u današnje vreme parovi u većoj meri komuniciraju preko svojih uređaja nego licem u lice, da li gedžeti i mobilni uređaji postaju glavni razlog koji stoji iza činjenice da danas ljudi upražnjavaju seks za 20% manje nego 2000. godine*?
20% mladih ljudi u SAD-u uzrasta od 18 do 34 godine priznaje da su koristili pametni telefon tokom seksa (prema istraživanju kompanije Harris Interactive), dok korisnici društvene mreže twitter u proseku imaju kraće veze nego osobe koje uopšte ne koriste ovu društvenu mrežu (kako beleži mreža OK Cupid). Da li to znači da nas tehnologija udaljava?
Nedavna anketa koju je OnePoll sproveo za Durex, a koja istražuje kvalitet seksualnog života Britanaca otkriva šokantne statistike – 12% ljudi se javi na telefon tokom seksa, svaki deseti je pročitao tekstualnu poruku, a preko 5% ispitanih je čak proverilo svoj Facebook nalog tokom vođenja ljubavi.
Durex veruje da nam ništa što bi nas sprečilo da imamo sjajan seks ne sme stati na put. Zato isključimo uređaje i pogasimo svetla. Udaljimo se od ekrana i prihvatimo mrak. Ove godine, tokom Sata za planetu Zemlju iskoristimo priliku da se ponovo povežemo u mraku.
Kao poziv na akciju, Durex je lansirao kratak video koji prati priče nekoliko parova, čiju pažnju, kao kod i većine nas, odvlači svetlost ekrana. Ovaj kratki video ste mogli pogledati od 19. Marta.
Sat za planet Zemlju obeležava se 29. marta 2014. od 20.30 do 21.30 earthhour.org
Povezana vest:  Lijam Nison ima novu ljubav