OTIC-1Otvoren Omladinski turističko-informativni centar u DOB-u
 
U Domu omladine Beograda, danas je počeo sa radom Omladinski turističko-informativni centar u test fazi, kao rezultat saradnje dve gradske institucije: Turističke organizacije Beograda i Doma omladine Beograda.
Omladinski turističko-informativni centar će se, između ostalog, baviti sledećim aktivnostima: podela besplatnih turističkih mapa, brošura i promo materijala; davanje informacija i karata za programe razgledanja grada; prodaja prigodnih suvenira; davanje servisnih, turističkih i drugih korisnih informacija, a naročito onih koje se tiču omladinskog i kulturnog turizma; pronalaženja smeštaja za mlade, ugostiteljskih usluga, različitih kulturnih i zabavnih sadržaja. Korisnicima Omladinskog TIC-a će se pružati mogućnost da sa popustima kupe karte za posete muzejima, galerijama, pozorištima, kulturnim centrima, sportskim centrima, restoranima i drugim ugostiteljskim i turističkim objektima u Beogradu.
Programsko-poslovna saradnja ozvaničena je Protokolom o saradnji, kojeg su potpisali gospodin Marko Stojanović, v.d. direktora Doma omladine Beograda i gospodin Miodrag Popović, v.d. direktora Turističke organizacije Beograda.
Protokol je simbolično potpisan na Dan studenata Beogradskog univerziteta, koji se od 1960. svake godine obeležava 4. aprila.
Marko Stojanović je istakao kako su on lično i ceo kolektiv Doma omladine Beograda veoma ponosni na otvaranje ovog Omladinskog turističko-informativnog centra, koji će biti od koristi i na usluzi mladima Beograda, ali pre svega mladima koji dolaze iz Srbije ili inostranstva u naš glavni grad: „Želimo da im pružimo što više informacija o turističkoj, kulturnoj i umetničkoj ponudi Beograda i da im omogućimo da se osećaju kao kod kuće. Ovaj projekat započet je kao ideja pre svega nekoliko nedelja, a sada javnosti prestavljamo test fazu Omladinskog TIC-a. To će uskoro biti u potpunosti opremljen kutak, spreman da u njemu mladi dobiju sve značajne informacije o Beogradu. U njemu će se nalaziti i govornica iz koje će mladi turisti moći potpuno besplatno da se jave svojima kod kuće da su dobro stigli.“
Vršilac dužnosti direktora Doma omladine Beograda rekao je da su se on i njegov kolega iz Turističke organizacije Beograda upustili u pozamašan posao koji treba realizovati za kratko vreme, jer je pokrenut pred početak turističke sezone. „Koristim priliku i da uputim otvoren poziv svim organizacijama i institucijama u Beogradu da posete OTIC u Domu omladine i u njemu ostave svoje promotivne materijale, kako bismo zajedno pomogli mladima da što bolje upoznaju Beograd“, naglasio je je Stojanović i dodao: „Po najnovijim podacima povećan je priliv sredstava od mladih turista koji dolaze u Beograd iz inostranstva. Evropska Unija i zemlje u svetu turizam svrstavaju u kategoriju kulture, mi smo kulturni i obrazovni centar za mlade, koji postoji već 50 godina u Beogradu i sasvim je logično da budemo i ključno mesto informisanja mladih koji nam dolaze u turističke posete.“
Miodrag Popović, v.d. direktora Turističke organizacije Beograda je istakao značaj Doma omladine Beograda kao već decenijama kultnog mesta mladih Beograda, u kojem je i sam proveo mladost i prisustvovao nekim od najvažnijih kulturnih događaja. „Naš prvi zajednički zadatak je da omladini koja dolazi iz inostranstva predstavimo kulturnu ponudu ovog grada. Beograd uživa status evropskog grada u modi, jedna je od omiljenih turističkih destinacija za mlade, a mi treba da se potrudimo da postane evergreen.“
Imajući u vidu da je Dom omladine Beograda ustanova kulturno obrazovnih delatnosti koja na godišnjem nivou realizuje preko 1700 programa, prvenstveno namenjenih mladima, a da je Turistička organizacija Beograda specijalizovana gradska organizacija koja se bavi promocijom turističke ponude Grada Beograda domaćoj i stranoj javnosti, ali i promocijom turističke ponude Beograda u onom njenom delu koji je od interesa za mlade, potpisivanje ovog protokola i otvaranje OTIC-a sasvim je logičan korak u unapređenju programske i poslovne saradnje DOB-a i TOB-a.
Protokol o saradnji zaključen je na period od 12 meseci.
Povezana vest:  Predstavljamo vam Maybelline New York Volum' Express Big Eyes