Group Shot Forever BlueFK Čelsi i adidas predstavili novu opremu za sezonu2014/15. – „Zauvek plavo“

Novom promotivnom kampanjom „Zauvek plavo“, koja prikazuje najuzbudljivije trenutke sa utakmica iz prethodnih sezona, FK Čelsi i adidas su predstavili novu opremu za 2014/15. godinu.
Novi dresovi „Plavih“ predstavljeni su u uzbudljivom video snimku koji prikazuje petoricu Čelsijevih igrača, zarobljenih u svojim najslavnijim trenucima, a potom ovekovečenih u jedinstvenim plavim skulpturama.
Sa Žoze Morinjom u ulozi naratora, video prikazuje istorijske trenutke koji će sigurno živeti dugo u sećanju „Plavih“. On slavi Petr Čehovu čuvenu odbranu penala, koji je za Bajern iz Minhena izvodio Švajnštajger, čime je ostvarena prva pobeda u Ligi šampiona u 2012. godini, zatim prvi gol Fernanda Toresa protiv Benfike u finalu Lige Evrope, Geri Kejhilov volej udarac protiv Totenhema, Oskarov čudesni gol protiv Juventusa i skorašnja tri Azarova gola protiv Njukasla u Premijer ligi.
U spotu za novu kampanju, koja je u skladu sa prošlogodišnjom pod nazivom „Plavo. Šta je drugo važno?“, prikazani su igrači kako se oslobađaju iz sopstvenih skulptura čime otkrivaju novu opremu za sezonu 2014/15, spremni da u njoj postignu brojne nove uspehe za pamćenje.
Novi dres je dizajniran korišćenjem modifikovane tkanine koja na prednjoj strani prikazuje kontrast plavih tonova uz dve nijanse prugastih tonova, a za izradu je korišćena adidas Climacool tehnologija koja predstavlja premijum adidas tehnologiju jer omogućava veću moć ventilacije. Dizajn dresa je inspirisan kolekcijama Čelsi opreme iz perioda kasnih 80-tih i ranih 90-tih godina.
Direktor Čelsija, Ron Gurlej je rekao: -Veoma sam ponosan na ponovnu saradnju sa adidasom u stvaranju ovako važne kampanje koja je imala za cilj promociju opreme za novu sezonu. Kreativna tema „Zauvek plavo“ i snimanje nezaboravnih trenutaka koji će živeti dugo u sećanju naših igrača i navijača, odličan je način da udahnemo život novoj opremi.
Petr Čeh je dodao: -Igrači vole da budu deo ovakvih kampanja, a tema „Zauvek plavo“ je nešto sa čime svi u klubu možemo da se poistovetimo, jer svi imamo jedinstvene uspomene u karijeri. Znam da će moj trenutak u finalu Lige šampiona zauvek ostati u meni, i uzbuđen sam da vidim kako će mi moja skulptura pomoći da podelim taj trenutak sa navijačima.
Nik Kregs, brend direktor adidasa je rekao: -Čelsi je zakoračio u istoriju. Nju je pisao svaki gol, asistencija, dribling i čist pogodak. Igrači u klubu pišu novo poglavlje istorije Premijer lige svake nedelje. Radeći sa igračima i identifikujući najsjajnije trenutke u poslednjih nekoliko godina u adidas dresovima, uspeli smo da stvorimo izvanrednu kampanju koja će večno ostati uz klub.
Nova oprema dostupna je u pretprodaji na sajtu www.chelseafc.com/foreverblue, a kolekcija stiže u prodavnice 30. aprila.

Povezana vest:  LIGA ŠAMPIONA, Čelsi protiv Kopenhagena želi da potvrdi četvrtfinale