Američki premium modni i lifestyle brend Tommy Hilfiger predstavlja jesenju kampanju za 2016. za Hilfiger Denim kolekciju, 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith, koja prati dvoje modela i influensera tokom 24-časovne avanture u Los Anđelesu u Kaliforniji. Od kruzinga Sunset Boulevardom do pit-stopa legenadrnog Pink Hot Dogs, koncept kampanje otvara vrata novoj jedinstvenoj perspektivi brenda, influensera, Los Anđelesa i konzumenata širom planete. Slaveći um i duh millennial generacije, kampanja povezuje potrošače u zajedničku interakciju na novim digitalnim platformama.

Povezana vest:  Spremite se za „Chok Chok“ efekat

Koncept kampanje nastao je u aprilu 2016. godine, kada su Hailey, Lucky i Bryant Eslava, Hilfiger Denim’s social media fotograf, pozvali svoje pratioce na društvenim mrežama da budu kreativni i pošalju Snapchats na @TommyHilfiger ne bi li dobili jedinstvenu priliku da prisustvuju snimanju kampanje. Od nekoliko hiljada prijava odabrano je pet pobednika iz Kanade, Holandije, Italije i Sjedinjenih Američkih Država. Oni su dobili šansu da svojim telefonima ovekoveče iskustvo sa snimanja.

Povezana vest:  NOVO iz Eucerina: Anti-pigment linija

Tokom snimanja kampanje 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith u aprilu, Hailey i Lucky su napravili fotografije i video klipove sa dešavanjima iza scene i na taj način zainteresovali mrežu od 8,5 miliona pratilaca na Instagramu. Dodatni sadržaj ovekovečila je autorka kampanje, fotografkinja Devyn Galindo, koja već drugu godinu za redom slika Hilfiger denim kampanje, ali i Bryant, koji je koristio tradicionalne kamere ali i iPhone za momentalnu social media konverzaciju sa pratiocima

Povezana vest:  Rekordna posećenost na Jahorini tokom proteklog vikenda