adidas, vodeći svetski inovator u oblasti sporta, predstavio je danas novu kategoriju proizvoda – adidas Athletics. Proizvodi su namenjeni presudnim trenucima pre i posle takmičenja, napravljeni da uklone sve spoljašne uticaje i povećaju fokus sportiste na ključne trenutke takmičenja i željeni rezultat. Prvi proizvod iz ove revolucionarne kategorije, adidas Z.N.E. duks dizajniran je za potpuni mentalni fokus, a kao deo globalne adidas kampanje u njemu će se već od 10. septembra pred početak svojih mečeva pojaviti naši proslavljeni košarkaši Miroslav Raduljica i Vanja Marinković, teniserke Ana Ivanović i Ivana Jorović, kao i brojni sportisti širom sveta poput fudbalera Gareta Bejla, boksera Ridika Bouvija i košarkaša Džejmsa Hardena.

Povezana vest:  REPLAY napravio DENIM REVOLUCIJU NA Pitti Uomo!

Za svakog sportistu, koncentracija pre i tokom meča je presudna za njegove visoke performanse. Upravo je adidas Z.N.E. duks dizajniran tako da pomogne sportistima iz različitih sportova i sportskih disciplina da ostanu mentalno jaki  i fokusirani na igru i cilj.

Over-sized kapuljača pruža osećaj ušuškanosti, eliminiše spoljašnja zvučna i vizuelna ometanja, omogućavajući tako sportisti da ostane fokusiran. Kapuljača je dovoljno velika i da pokrije velike slušalice, uvažavajući tako i muzičke rituale mnogih sportista. Premium mešavina punog pamuka, poliestera i elastina doprinosi udobnosti, a konstrukcija šavova omogućava sportisti da se slobodno kreće i da ujedno ima smeo izgled. Skriveni džepovi sa rajferšlusom odlični su za čuvanje stvari tokom pokreta, a etiketa sa unutrašnje strane donosi motivacionu poruku koja slavi mentalnu snagu i fokus sportista.

Povezana vest:  Jahorina: milioniti skijaš i humanitarna trka

„Sa adidas Athletics proizvodima želimo da iskoristimo priliku da slavimo jedinstvenu i do sada neistraženu perspektivu naših sportista, odgovarajući na njihove potrebe i pričajući njihove priče o danu meča, pre i posle pojavljivanja na terenu. Sportisti se spremaju da se takmiče ispred velike, strastvene mase navijača i moraju da ostanu fokusirani čak i pod ogromnim pritiskom. Dizajnirali smo adidas Z.N.E. duks i čitavu kategoriju proizvoda kako bismo omogućili sportistima da sprovedu planiranu strategiju i lične rituale, kao i da se fokusiraju na lične izazove. Estetski, veoma smo uzbuđeni što smo stvorili proizvod sa najfinijim detaljima i uglađenim sportskim izgledom.“ – izjavio je ovim povodom Michael Krapohl, adidas senior projekt menadžer.

Povezana vest:  Poslala 1200 Frikom štapića i dobila robni vaučer od milion dinara

Preko 18.000 Z.N.E. dukseva je podeljeno sportistima širom sveta kao deo predstavljanja nove Athletics kategorije proizvoda, dok je više od 2.000 sportista deo kampanje na društvenim mrežama.

adidas Z.N.E. duks će biti dostupan u Srbiji u adidas brend radnji TC Ušće, TC Delta City  i Knez Mihailova 33, kao i u svim većim sportskim radnjama. Za više informacija posetite adidas.com/athletics_zne i pratite @adidas na Twitteru i Instagramu, koristite #findfocus kako biste se pridružili razgovoru.