Ekskluzivna adidas Originals #NMD žurka održana je u Parizu, večitom Gradu svetlosti, na kojoj su premijerno predstavljeni najnoviji modeli: R1 Reflective, Color Boost i NMD_ XR1. Posle Njujorka i Los Anđelesa, Pariz je prvi evropski grad koji je imao tu čast da bude domaćin jednog ovakvog događaja, sa urbanim, underground i savremenim pristupom priči „Prošlost osnažuje budućnost“ („Past Empowers Future“).

adidas Originals je svoje goste poveo na jedinstveno muzičko putovanje koje spaja prošlost i budućnost. Kombinacija umetnosti i zvuka oživela je priče i energiju slavnih dana techno muzike, kroz jedinstveno čulno iskustvo koje je ispunilo celokupan prostor.

Povezana vest:  PRVI PUT U BEOGRADU - AIR DRUMS I SILENT DISCO FITNES TRENINZI

Lokacija događaja je čuvana u strogoj tajnosti do samog početka, da bi više od 1.000 VIP zvanica iz celog sveta stiglo na, specijalnim svetlosnim efektima dekorisano odredište, koje se nalazilo ispod mosta, tik uz Senu. U ovom nesvakidašnje muzičko/modno iskustvu uživali su brojni gosti uključujući i uticajne ljude Pariza i Evrope iz celog sveta. Postavka koja oduzima dah, vodila je goste tunelom do Hypercube-a, ključnog elementa koji pokazuje kako izgleda budućnost rave-a.

Utisak je dodatno upotpunila soba sa ogledalima u kojoj su bila prikazana klasična dela elektronske muzike pretočena u grafičku umetnost.

Povezana vest:  Jelen vodi u Rusiju na utakmicu Srbija – Brazil

Igrajući u ritmu muzike koju su puštali vodeća britanska zvezda Maya Jane Coles i francuske zvezde u usponu Bambounou i Clara3000, Parižani i pripadnici evropske kreativne zajednice mogli su na specijalnom audiovizuelnom displeju da pogledaju NMD R1 Runners, Color Boost i XR1 modele, kao i novi C1 model.

Novi dizajn adidas modela pokazuje posvećenost brenda da kroz prošlost osnaži budućnost. Inspirisan prošlošću kroz „kolektivno sećanje“ legendarnih adidas patika, NMD_XR1 model je „pozajmio“ određene detalje originalnog NMD_R1 modela i pokazuje budućnost adidas Originals proizvoda.

Povezana vest:  Trideset godina rada kompanije MCDonald’s u Srbiji

Stilizovani dresovi, retro trenerke, filcani šeširi širokog oboda, Jeremy Scott torbe u obliku košarkaške lopte i još mnogo zanimljivih modnih detalja ukazivalo je i na to koliko je zapravo neraskidiva veza između mode i muzike.

Kao deo FUTURE kampanje koju je predstavio ranije ove godine, adidas Originals nastavlja da koristi detalje iz prošlosti kako bi inspirisao budućnost predstavljanjem zvukova i vizuala prošle ere. NMD_žurka udahnula je život u nesvakidašnji prostor u kom je nastao kulturni pokret koji je učestvovao u oblikovanju generacije mladih kreativaca.