Etihad Airways je predstavio svoj novi set proizvoda za ličnu negu za putnike u prvoj klasi, koji su osmišljeni u saradnji sa dva vodeća brenda u svetu mode i lepote: poynatim modnim dizajnerom Kristijanom Lakroaom (Christian Lacroix) i mađarskim brendom za negu lica Omorovicza.
Novi atraktivni kompleti će se najpre naći na letovima aviona erbas A380 između Abu Dabija i Londona, Njujorka, Sidneja, Melburna i Mumbaija, a početkom 2017. godine i na ostatku flote aviona avio-kompanije.
Kalum Lejming (Calum Laming), potpredsednik sektora za unapređenje iskustva gostiju Etihad ervejza, je rekao: „Novi set za ličnu negu pravi savršenu ravnotežu mode i stila sa lepotom i harmonijom. Uspostavljanjem saradnje sa ova dva inovativna brenda, ponovo smo u mogućnosti da predstavimo kontinuiranu posvećenost Etihad ervejza putovanju u prvoj klasi, kao i pružanju nenadmašnog doživljaja u bilo kojoj fazi putovanja naših gostiju.“
Brend Kristijan Lakroa, koji je prepoznatljiv po posvećenosti detaljima i pedantnom odnosu prema dizajnu, uklapa se u eleganciju i šarm usluge Etihad ervejza u prvoj klasi. Muški i ženski setovi sa utisnutim šarama na raspolaganju su u dve žive boje, ljubičasta za dame, i siva za muškarce. U drugoj fazi će novi neseseri biti u bordo boji za žene i crnoj za muškarce.
Postoje dve vrste kompleta kako za muškarce tako i za žene – neseseri i ravne torbice za muškarce, i torbe sa preklopom i utisnutim šarama za dame. Moderne torbice za dame su osmišljene tako da mogu da se koriste i kao šik torbice za izlazak, dok torbice za muškarce mogu biti zakopčane kao neseser ili otvorene, kada mogu da se koriste za čuvanje tablet uređaja.
Nikolas Topiol (Nicolas Topiol), generalni direktor kuće Kristijan Lakroa, je izjavio: „Veoma smo ponosni na našu saradnju sa avio-kompanijom Etihad ervejz na osmišljavanju kompleta za ličnu negu prve klase. Pozicija Etihad ervejza kao vodeće svetske avio-kompanije se savršeno uklapa sa stremljenjima kuće Krisijan Lakroa.“
Kompleti sadrže četiri pažljivo izabrana proizvoda protiv starenja i za podmlađivanje kože iz gold kolekcije brenda Omorovica (Omorovicza). Antiinflamatorna svojstva zlata u ovim luksuznim kremama, serumima i uljima leče mikro oštećenja, jačaju zrelu kožu i postižu maksimalnu efikasnost isključivo čistim sastojcima i bez štetnih agenasa.
U osnovne proizvode kompleta spada balsam za usne koji umiruje i neguje dehidrirane usne; hidrantna krema sa rashladnim gelom, koja se odmah apsorbuje i pruža dugotrajnu hidrataciju; hranljiva i blago mirisna krema za ruke; i osvežavajuća maramica za čišćenje kože.
Četiri proizvoda brenda Omorovica će biti na raspolaganju u toaletima prve klase: sprej za lice „Queen of Hungary“, koji hidrira, daje energiju, osvežava kožu i stimuliše čula; mirisno i osvežavajuće sredstvo za pranje lica i ruku, koje čisti i hidrira kožu ne uklanjajući prirodna ulja; i hranljiv, blago mirisan losion za ruke.
Steven de Hajnrih de Omorovica (Stephen de Heinrich de Omorovicza), osnivač i generalni direktor kompanije Omorovica, je izjavio: „Veoma smo ponosni što je Etihad ervejz uvrstio proizvode Omorovica u nove komplete namenjene prvoj klasi i radujemo se bliskoj i uspešnoj saradnji sa avio-kompanijom kojoj se divimo i čiju viziju cenimo i poštujemo.“
U ostale predmete namenjene udobnosti putnika spadaju čepovi za uši, češalj, set za higijenu (koji čine tuferi, štapići za uši i turpija za nokte), set za negu zuba, set za spavanje (sa udobnim čarapama i maskom za spavanje) i relaks paket (sa sprejom za jastuk i eterično ulje). Kompleti za muškarce takođe sadrže set za brijanje.