Coca-Cola HBC, rangirana kao globalni lider u održivosti u sektoru proizvođača napitaka po Dau Džons indeksima održivosti (DJSI), objavila je nove ciljeve održivosti.
Kompanija se obavezuje da će do 2020. godine:
- koristiti 40 odsto ukupne energije iz obnovljivih i čistih izvora
- reciklirati najmanje 40 odsto ukupne ambalaže na tržištu u proseku
- koristiti recikliranu PET ambalažu i/ili PET ambalažu od obnovljivog materijala za 20 odsto ukupne PET ambalaže
- smanjiti ambalažu za 25 odsto po litru proizvedenog napitka
- sertifikovati preko 95 odsto ključnih sastojaka poljoprivredno-prehrambenog porekla u skladu sa Principima održive poljoprivrede Coca-Cola sistema
- uložiti najmanje 2 odsto svoje godišnje dobiti pre oporezivanja u zajednice
- udvostručiti broj zaposlenih koji učestvuju u dobrovoljnim inicijativama tokom radnog vremena na 10 odsto ukupnog broja zaposleni
Novi ciljevi su nastavak prethodnih planova u okviru kojih se kompanija obavezala da će smanjiti intenzitet potrošnje vode za 30 odsto i indirektnu emisiju ugljen-dioksida za 50 odsto ,,Ambiciozni ciljevi koje danas objavljujemo odražavaju našu želju da inspirišemo bolju budućnost za svoje zaposlene i zajednice u kojima poslujemo. Oni su deo naše opšte strategije zahvaljujući kojoj je Coca-Cola HBC zauzela lidersku poziciju u održivosti među proizvođačima pića i pokazuju da smo rešeni da širimo poslovanje na odgovoran, profitabilan i održiv način,’’ izjavio je Dimitris Lois, generalni direktor Coca-Cola HBC. Ključni pokazatelji rezultata u 2015. godini: [1]Potrošnja vode i emisije ugljen-dioksida po litru proizvodenog napitka u odnosu na 2010. godinu.