Grupacija Etihad ervejz partners (Etihad Airways Partners – EAP), jedinstveno partnerstvo osam avio-kompanija, najavila je nove mere koje su usmerene na ujednačavanje pogodnosti za članove programa lojalnosti pojedinačnih avio-kompanija.

Ovaj proces se odvija u skladu sa povratnim informacijama dobijenim od putnika o pogodnostima koje najviše cene i odvija se u okviru kontinuirane strategije unapređenja ponude za korisnike usluga i stvaranje najboljeg globalnog programa lojalnosti.

EAP grupaciju čine avio-kompanije Etihad ervejz, erberlin, Alitalija, Er Srbija, Er Sejšels, Etihad ridženel, Džet ervejz i NIKI, koje su se ujedinile kako bi unapredile svoju ponudu i putnicima pružile veću mogućnost izbora. Postoje četiri programa lojalnosti koji se koriste u okviru grupacije EAP. To su „Etihad gest“ (Etihad Guest), koji koriste članovi programa lojalnosti avio-kompanija Etihad ervejz, Er Sejšels, Er Srbija i Etihad ridženel; „topbonus“ za erbrlin i NIKI; „DžetPrivilidž“ (JetPrivilege) za Džet ervejz; i Milemilja (MilleMiglia) za Alitaliju. Zajednička mreža linija ovih avio-kompanija broji 400 destinacija na šest kontinenata.

Bruno Mateu (Bruno Matheu), generalni direktor za partnerstva sa udelom u vlasništvu, je ovim povodom izjavio: „Mere koje najavljujemo su samo najnoviji korak u procesu stvaranja unapređene ponude za naše goste koji koriste mrežu linija EAP. Želimo da svim gostima pružimo visoko kvalitetno i ugodno iskustvo putovanja u celokupnoj mreži partnerskih avio-kompanija.

Povezana vest:  Redovi na otvaranju iStyle prodavnice u Beogradu

Avio-kompanije pripadnice EAP su preduzele značajne mere kojim žele da ujednače elemente svoje ponude. Na primer, sve avio-kompanije na dugolinijskim letovima u biznis klasi nude sedišta koja se mogu pretvoriti u krevet. Sada želimo da ponudimo dodatna unapređenja, a ujednačavanjem usluga kao što su pogodnosti po nivoima programa lojalnosti, možemo obezbediti da naši najlojalniji gosti dobiju isti nivo usluge putujući bilo kojom avio-kompanijom u okviru grupacije.”

Počev od 4. oktobra nastupaju promene u pogledu nekoliko pogodnosti, u okviru procesa ubrzanog usklađivanja programa lojalnosti, u koje spadaju: prioritet pri prijavljivanju i ukrcavanju na let, pristup salonima na aerodromu, dodatni prtljag i bonus milje.

Promene koje se odnose na dozvoljeni dodatni prtljag, koje će primeniti sve avio-kompanije pripadnice EAP, podrazumevaju da Silver članovi dobiju dodatnih 10 kilograma; Gold članovi 15 kilograma, a Platinum članovi dobiti dodatnih 20 kilograma uvek kada putuje sa nekom od EAP avio-kompanija. Za linije na kojima se dozvoljena težina meri po komadu prtljaga, svi članovi dobijaju pravo na dodatni komad prtljaga do 23 kilograma za ekonomsku, ili 32kg za prvu i biznis klasu. Nove promene u pogodnostima, koje se odnose na pogodnosti dozvoljenog dodatnog prtljaga, važiće kod svih avio-kompanija u okviru grupacije EAP. Ove pogodnosti su vodeće u avio-industriji i predstavljaju značajnu konkurentsku prednost.

Povezana vest:  Clubbing groznica New Yorka trese Ušće Shopping Centar

Silver, Gold i Platinum članovi svih programa lojalnosti u okviru grupacije EAP stiču pravo na prioritet pri prijavljivanju na let (ček in-u), bez obzira na to sa kojom od avio-kompanija lete. Prioritet pri prijavi na let omogućava elitnim članovima programa lojalnosti unapređenu uslugu na posvećenim ili premijum šalterima čak i kada putuju u ekonomskoj klasi. Gold i Platinum članovi svih EAP programa lojalnosti takođe imaju prioritet pri ukrcavanju na let bez obzira na to sa kojom od avio-kompanija lete.

Pravo na pristup salonima na aerodromima je prošireno kako bi se omogućilo da elitni članovi programa lojalnosti uživaju u vodećim svetskim salonima avio-kompanija pripadnica Etihad ervejz partners, uključujući Salon i spa prve klase na aerodromu u Abu Dabiju za sve Platinum članove programa lojalnosti.

Povezana vest:  Trka za maturante maratonce

Svi članovi EAP programa lojalnosti imaće pravo da steknu dodatne „tier“ milje (po nivoima članstva) na letovima avio-kompanija pripadnica EAP. Članovi programa lojalnosti stiču dodatne milje u zavisnosti od cene leta i milja pređenog puta. Mije se mogu utrošiti na kupovinu karata, promenu klase ili za kupovinu drugih proizvoda i usluga. Promene koje su danas najavljene podrazumevaju da svi Silver članovi dobijaju 25 procenata bonus milja, Gold članovi 50 procenata, dok će Platinum članovi dobiti čak 75 procenata bonus milja, bez obzira kojom od EAP avio-kompanija lete.

Promene se odnose na sve Platinum, Gold i Silver članove programa lojalnosti avio-kompanija članica Etihad ervejz partners koji putuju počev od 4. oktobra 2016. godine bilo kojom od avio-kompanija članica EAP . Sve detalje o uvedenim promenama možete pronaći na www.etihadguest.com/eap.