Myasserstainedijska agencija UM Beograd i Coca-Cola kompanija osvojili su Zlatnu nagradu na 18. SEMPL festivalu medijskih trendova održanom u Portorožu. Internacionalni žiri nagradio je Zlatnom nagradom kampanju Fante u kategoriji Najbolja kampanja na društvenim mrežama.

“Izuzetno smo ponosni na osvojenu nagradu i što je stručni žiri prepoznao našu kreativnost, inovativnost kao i fantastične rezultate koje je kampanja ostvarila. Uspeh kampanje je rezultat našeg poznavanja trendova, najbitnijih momenata u životima potrošača kao i pravilnog korišćenja podataka. Ovo je ujedno i ključno za kreiranje uspešne kampanje u današnje vreme kada se mediji i potrošači menjaju na dnevnom nivou. Zahvalni smo i našem dugogodišnjem klijentu, Coca-Cola kompaniji, na ukazanom poverenju i podršci u našim nastojanjima da budemo inovatori koji podižu standarde na tržistima na kojima poslujemo.  Ova prestižna nagrada nam daje podstrek da nastavimo da nižemo uspehe,” rekla je Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije UM Beograd.

Povezana vest:  U IKEU stigla LURVIG kolekcija za domove s ljubimcima

“Ono što čini ovu nagradu toliko posebnom jeste činjenica da je ona rezultat veoma bliske saradnje kompanijskih kros-funkcionalnih timova i naših partnerskih agencija. Rad sa YouTuberima/influenserima za nas je bio novitet, ali očigledno se zajedničko promišljanje u kombinaciji sa težnjom ka inovacijama pokazalo kao dobra formula za kreiranje uspešne Fanta & Yasserstain saradnje,“ rekao je Darko Stanojević, Connections Manager kompanije Coca-Cola: Bosnia, Croatia, FYROM, Montenegro, Serbia, Slovenia.

Povezana vest:  Vaš najbolji saveznik u podvodnim avanturama - TAG Heuer Aquaracer

Najveća regionalna konferencija medijskih trendova, SEMPL, međunarodno je priznat obrazovni događaj, koji u fokus postavlja aktuelna dešavanja u oblasti medija, marketinga i komunikacija u regionu Adriatik i predstavlja i analizira primere domaće i strane dobre prakse.