Za ovu prazničnu sezonu GUESS predstavlja atraktivnu advertajzing kampanju za liniju aksesoara koja je snimljena u Los Anđelesu. Fotografije potpisuje Josh Ryan, dok je za stajling zadužena Veronique Droulez, a art direkciju Paul Marciano, Chief Creative Officer for GUESS?, Inc. U glavnim ulogama pojavljuju se modeli Bojana Krsmanović i Megan Irwin koje nam predstavljaju najpoželjnije torbe i obuću koje svaka GUESS devojka mora imati u svom prazničnom outfitu.

Kampanja snimljena u predivnoj vili u Los Anđelesu nam prikazuje manekenke koji nose ovosezonske modele oplemenjene leopard printom, eko krznom, kao i denim elementima. Linija obuće nudi mešavinu atraktivnih stilova u vidu seksi čizama preko kolena u kamiljim tonovima, sivim i jet black nijansama, kao i modela sa otvorenim prtima. Kada je reč o torbama, u ponudi je nekoliko različitih stilova izrađenih od premium materijala. Totes i satchels modeli su pretrpeli svojevrstan facelift i dostupne su u piton print varijanti uz detalje od eko krzna.

Povezana vest:  Upoznaj romantičnu stranu Divljeg zapada uz LIU JO WHITE LABEL kolekciju

Modele aksesoara iz praznične kolekcije možete kupiti u GUESS radnjama u Beogradu – Ušće shopping center i Delta city, MARCIANO GUESS u Knez Mihailovoj 30, kao i Novom Sadu – Pozorišni trg 7, kao i multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.