Kompanija Mastercard, Cineplexx bioskopi i knjižarski lanac Delfi pokreću novu kampanju u okviru koje korisnike Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica očekuju posebna iznenađenja koja će im ulepšati početak meseca.
U okviru jedinstvene kampanje „Kada jedna sreda postane sreda za dvoje – neprocenjivo!“ koja će trajati tokom cele godine, svaka prva sreda u mesecu predstavlja novu priliku da korisnici beskontaktnih kartica osvoje lepa iznenađenja dok uživaju u brzim i sigurnim Mastercard beskontaktnim plaćanjima.
Naime, uz svaku beskontaktnu kupovinu u iznosu preko 500 dinara u knjižarama Delfi prve srede u mesecu očekuje vas jedna knjiga sa Lagunine top-liste na poklon. Izaberite jednu od ponuđenih knjiga: „Špijunka“ Paulo Koeljo ili „Zovem se Mama“ Jelica Greganović.
Uz svaku beskontaktnu kupovinu bioskopske karte u iznosu preko 500 dinara, koju kupe prve srede u mesecu za projekcije tog istog dana, ljubitelji filma dobijaju drugu kartu na poklon.
Mastercard beskontaktna plaćanja se obavljaju brzo i sigurno jednostavnim prislanjanjem kartice na beskontaktni čitač. Beskontaktna plaćanja se baziraju na čip tehnologiji, zahvaljujući kojoj se za svaku transakciju kreira jedinstveni kod koji je ne može upotrebiti prilikom neke druge transakcije, a dodatni sloj zaštite predstavlja i činjenica da tokom plaćanja kartica ostaje u rukama korisnika. Za iznose do 1.500 dinara nije potrebno unositi PIN kod, što beskontaktne transakcije brzim i praktičnim, a to su upravo karakteristike koje ispitanici najviše cene kod ove platne metode.
Kompanija Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je tehnološka kompanija koja posluje u okviru svetske platne industrije. Predstavlja najbržu platnu mrežu na svetu koja povezuje korisnike kartica, finansijske institucije, trgovce, javne uprave i poslovne subjekte u preko 210 zemalja i teritorija. Proizvodi i rešenja koja nudi kompanija Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti – kao što su kupovina, putovanje, poslovanje i upravljanje finansijama – jednostavnijim, bezbednijim i efikasnijim za sve. Pratite kompaniju Mastercard putem Tvitera @MastercardNews i @MastercardRS, ili im se pridružite na njihovom blogu Beyond the Transaction Blog i prijavite se za najnovije vesti na Engagement Bureau.