Srpski startap KickAssGrowth lansirao je danas svoj prvi samostalni projekat WeGrowth – online platformu za pružanje marketing usluga. Cilj ove platforme je da spoji ljude koji nude specijalizovane marketing usluge sa jedne i kompanije kojima su ove usluge potrebne, sa druge strane.

Vizija WeGrowth plaforme je da premosti fizičke granice i omogući kompanijama iz celog sveta da nađu kvalitetan marketing kadar do kog ne bi mogli doći uobičajenim kanalima.

Iako je platforma zamišljena da okupi profesionalce iz celog sveta, ideja za ovaj poduhvat rođena je kao pokušaj rešenja problema velikog broja profesionalaca u Srbiji. Naime, ljudi koji se bave marketingom poseduje znanaja i veštine koje su veoma konkurentne, kako na stranom tako i na domaćem tržištu. Ono što predstavlja problem u ovoj situaciji je nedostak adekvatnih kanala za pronalaženje dobrih firmi i preduzetnika koji će njihov rad prepoznati i ceniti.

Povezana vest:  UMETNOST U ENTERIJERU - POLY DEC

WeGrowth upravo želi da postane ta spona koja će povezivati kvaitetan kadar i uspešne firme. Platforma je zamišljena kao svojevrstan bazar na kome će na strani ponude biti marketari sa svojim specijalizovanim uslugama a na strani tražnje će biti kompanije i preduzetnici iz celog sveta.

Kao što je već poznato, ovo nije prva platforma koja funkcioniše po ovom principu, ali ono što će je razlikovati od konkurenata je rigoroznija provera svih učesnika. Svako ko želi da ponudi svoje marketing usluge mora da prođe kroz interni proces provere. Takođe, same usluge moraju biti formulisane na određen način, koji je definisan na sajtu.

Povezana vest:  Likvidnost problem Zvezde, razmatra se podizanje kredita

Isto tako, kompanije koje žele da koriste usluge sa WeGrowth platforme moraju dati depozit avansno, kao garanciju.

Kao i za svaki projekat u nastajanju, podrška lokalne zajednice je i više nego značajna, zato pozivamo sve zainteresovane da posete wegrowth.com

Svaka vrsta podrške je naravno dobrodošla , kao i konstruktivna kritika, savet ili pitanje koje možete uputiti na: [email protected]

Povezana vest:  Tetra Pak obeležava proizvedenih 200 milijardi komada ambalaže sa FSC oznakom