Kompanija PepsiCo je pozvala preduzetnike iz cele Evrope da učestvuju u PepsiCo Nutrition Greenhouse inkubatorskom programu kreiranom sa ciljem da neguje rast brendova u nastajanju a koji su usredsređeni na zdravu ishranu i zdrav način života, kada je u pitanju industrija hrane i pića.

Ovaj novi program u središte pažnje stavlja proizvode namenjene potrošačima u Evropi i nastoji da prepozna do osam pionirskih brendova u oblasti ishrane. Svaka od odabranih kompanija će dobiti donaciju u iznosu od 25.000 evra i priliku za učešće u šestomesečnom inkubatorskom programu putem virtuelnih i događaja sa ličnim prisustvom, uključujući i povezivanje sa predstavnicima PepsiCo-a, čija ekspertiza može da im pomogne u prevazilaženju tržišnih izazova u cilju ostvarivanja rasta.

Povezana vest:  Modna elita među fudbalerima

Odabrane kompanije će dobiti priliku za partnerstvo sa PepsiCo stručnjacima koji rade na brendovima poput Quaker-a, Alvalle, Naked i Tropicane, a koji će im pomoći da realizuju sopstveni tržišni potencijal. Na kraju programa, pobednička kompanija će biti nagrađena sa 100.000 evra u cilju daljeg razvijanja poslovanja. Prihvatanjem donacije, pobednik produžava ekskluzivna prava sa kompanijom PepsiCo za period od šest meseci kako bi se ulaganje nastavilo na osnovu međusobno dogovorenih uslova.

Povezana vest:  Mančester junajted u osmini finala FA kupa

PepsiCo Nutrition Greenhouse program je deo PepsiCo-ve opredeljenosti da se okrene inovacijama i saradnji sa preduzetnicima i inovatorima koji pomažu oblikovanju industrije hrane i pića. Huan Ignasio Amat, potpredsednik za hranu u kompaniji PepsiCo, za područje Zapadne Evrope i Podsaharske Afrike i lider projekta, istakao je: „Godine 2006 PepsiCo je počeo svoj put ka transformaciji načina na koji posluje, tako da ostvaruje snažne finansijske rezultate, ali na način koji je osetljiv prema društvenim potrebama. Takav poslovni pristup nazivamo  Poslovanje sa svrhom, a ono uključuje i fokus na transformaciju portfolija proizvoda i ponudu zdravih opcija“.

PepsiCo Nutrition Greenhouse će se fokusirati na pomoć brendovima u nastajanju tako da ostvare svoj tržišni potencijal pružajući optimizovano vođenje brenda, razvoj proizvoda, upravljanje lancem snabdevanja, pridobijanje kupaca i distribuciju. Program je usmeren i na rešavanje problema ranih faza razvoja biznisa kao što su planiranje poslovanja, strukturisanje kompanije i prikupljanje sredstava.

Povezana vest:  MATHILDE BRANDI U PROLEĆNOJ KAMPANJI CESARE PACIOTTI

Preduzetnici čiji brendovi ostvaruju prodaju manju od dva miliona evra pozvani su da se informišu o programu i prijave putem sajta www.nutritiongreenhouse.com do 15. maja 2017. godine.