Marketing Summit Belgrade, jedan od najvećih regionalnih skupova posvećenih globalnim trendovima i istraživanjima u oblasti robe široke potrošnje, okupio je i ove godine brojne stručnjake u oblasti marketinga i prodaje. Stručnjaci iz renomiranih kompanija i agencija govorili su o trendovima i navikama potrošača, digitalnom oglašavanju, upravljanju pažnjom, neuromarketingu, a predstavljeni su i dobri primeri iz prakse.
Današnji potrošač je bolje edukovan nego ranije i zahtevniji, razvoj novih tehnologija učinio je dostupnim informacije na globalnom nivou, prate se dešavanja i trendovi u svetu, što za kompanije predstavlja dodatni izazov u praćenju želja i potreba potrošača.
„Inovativnost i dodatna vrednost za svakog pojedninačnog korisnika, glavne su karakteristike koje izdvajaju lidere na tržištu. Gorenje je svesno da je potrebno konstantno, promišljeno ulaganje u komunikacije, ali i inovativnost i kreativnost, kako bi brend kojim upravljamo rastao i razvijao se“, istakao je Goran Sorak, šef marketinga Gorenje Beograd. Na Marketing Summit Belgrade, Gorenje je predstavilo specijalno izdanje Retro Bulli frižidera, namenjeno ljubiteljima nezaboravne vintidž legende, Volkswagen kombija. Jedinstveni Gorenje Bulli frižider se za ceo svet proizvodi u Gorenje fabrici u Valjevu, a od aprila su dostupni srpskim kupcima.
Inspirisani željama svojih potrošača i dizajnom popularnog Bulli minibusa, Gorenje je još jednom opravdalo status trendsetera na tržištu kućnih aparata. Volkswagen retro legenda iz 60-ih poznata širom sveta, danas je visoko cenjeni kolekcionarski komad koji simbolizuje spontanost, slobodan duh i osećaj slobode karakterističan za 1950-te i 1960-te, u vreme kada je Volkswagen kombi rođen. Upravo spoj retro dizajna inspirisan 60-im godinama, vrhunska tehnologija i napredne funkcije čine savršenu kombinaciju dva sveta, što potrošači prepoznaju i cene.