Među 50.000 gledalaca koji su imali priliku da uživaju u fudbalskim čarolijama u meču finala Lige Evrope između Mančester Junajteda i Ajaksa, na stadionu Friends Arena u Stokholmu, našlo se i šestoro srećnika iz Srbije – Dragan Stojanović, Milena Ivanić, Petar Arbajter, Vladimir Simović, Maša Balović i Aleksandar Čizmar. Reč je o pobednicima dve nagradne aktivacije „Naša igra za finale” i „Driblaj do finala”, koje je organizovao Amstel, ponosni sponzor Lige Evrope.
Mančester junajted je pobedio rezultatom 2:0, a golove su postigli Pogba i Mihtarijan. Uživanje u fudbalu je trajalo i pre i posle meča, u izvanrednoj sportskoj atmosferi koju su napravili domaćini, zajedno sa navijačima iz Engleske i Holandije.
„Pre samog puta radovali smo se što ćemo uživo na stadionu gledati finale Lige Evrope, ali smo zapravo dobili mnogo više od toga. Zahvaljujući Amstel timu imali smo priliku da budemo deo ovog spektakla, koji ćemo pamtiti ceo život“ – istakao je Aleksandar Čizmar, jedan od šestoro ljubitelja fudbala iz Srbije koji su otputovali u Stokholm i u ime celog tima, uz osmeh je dodao: „O tome koliki je doživljaj za sve nas predstavljalo gledanje nadmetanja Mančestera i Ajaksa ne mogu lako ni da prepričam. To je nešto što treba doživeti.“
Pored navedenih aktivacija i brojnih nagrada koje su podeljene ljubiteljima fudbala i piva u protekla dva meseca, Amstel tim je obradovao sve i informacijom da je ovaj pivski brend produžio ugovor sa Ligom Evrope i u naredne tri godine.
„Amstel je produžio saradnju sa Ligom Evrope i u narednom periodu, i to je najbolja potvrda da smo na pravom putu, kao i da su vrhunski fudbal i odlično pivo uvek dobitna kombinacija“, izjavila je Sofija Eftimovski-Božović, senior brend menadžerka u kompaniji HEINEKEN Srbija i dodala: „Kao što smo i obećali, potrudili smo se da fanovima iz Srbije organizujemo dva nezaboravna dana u Stokholmu tokom kojih su gledali najbolji fudbal na starom kontinentu, ali i uživali u brojnim drugim pratećim sadržajima. Drago nam je što se svi vraćaju kući puni lepih utisaka. Mi ćemo nastaviti sa sličnim aktivacijama, kako bi i drugi fanovi u našoj zemlji mogli da dožive Ligu Evrope na najbolji način“.