Kompanija Podravka Srbija je podržala ovogodišnji Beogradski Manifest koji predstavlja najveći porodični festival u regionu. Trodnevni festival bio je nova prilika da kompanija Podravka Srbija bude deo zabave za celu porodicu, ali i prilika za ponovni susret mališana sa Lino medvedićem. U okviru programa „Mašta može svašta“ najmlađi posetioci su mogli da zajedno sa svojim roditeljima uživaju u druženju sa Linom i degustiraju Lino ladu.

Povezana vest:  DELEZ SRBIJA PODRŽALA AKCIJU „SAT ZA NAŠU PLANETU“

“Kompanija Podravka i brend Lino godinama unazad kroz svoje aktivnosti aktivno promovišu ideju porodičnih druženja u okviru kojih roditelji i deca provode kvalitetno zajedničko vreme. Zato smo sa velikim zadovoljstvom podržali i ovu manifestaciju. Uživali smo u druženju sa posetiocima, naročito najmlađima koji su i ovog puta pokazali da Lina obožavaju, kao i ukus čuvene Lino lade“, izjavila je Miona Tadić, direktor marketinga u kompaniji Podravka Srbija.

Povezana vest:  PPEPSICO POKRENUO PROGRAM PODRŠKE EVROPSKIM BRENDOVIMA U NASTAJANJU

Lino lada je kremasti namaz čija je tajna izvanrednog ukusa u pravoj kombinaciji lešnika i kakaa. Uz šolju mleka, koje je izvor kalcijuma, i prirodni vitamin E, koji dolazi iz lešnika, ovaj kremasti namaz bez konzervansa predstavlja nutritivno uravnotežen obrok za sve generacije.

Pored Lino lade, kompanija Podravka Srbija bila je prisutna i u okviru zone Svet dobre hrane sa svojim čuvenim brendom Vegeta.

Povezana vest:  Kako izgleda kada modni dizajner krene u šoping?