Prema istraživanju „Friendship module“*, koje je za potrebe kompanije Nestlé, sproveo GfK među osobama starosti 15 do 25 godina, Srbija će i u budućnosti biti zemlja u kojoj se posebno voli kafa, kako prosečna mlada osoba u našoj zemlji kafu pije oko 11 puta nedeljno, dok je „optimalna doza kafe“ u proseku dve šoljice dnevno. Odmah nakon vode sa česme, kafa je napitak koji se najviše konzumira i koji se pije u gotovo svim prilikama, a čak 50 odsto konzumacije kafe dešava se upravo nakon doručka, kao i u periodu između ručka i večere.

Kako se moglo i pretpostaviti, mladi u Srbiji navode da najčešće piju kafu radi razbuđivanja (u 29 odsto slučajeva), kao i u cilju podizanja energije (u 17 odsto slučajeva). Imajući u vidu rezultate istraživanja, da li vas iznenađuje podatak da je hešteg #coffee na društvenoj mreži Instagram upotrebljen više od 68 miliona puta širom sveta, dok srpski hešteg #kafa beleži više od 300.000 objava? S druge strane, hešteg #tea je, na primer, dosad iskorišćen 19 miliona puta.

Povezana vest:  Dva besplatna nocenja u Abu Dabiju uz Etihad Airways

Odlična vest za sve koji ne mogu da zamisle početak dana bez kafe jačeg ukusa jeste i da je kafa koju volimo upravo postala još bolja – NESCAFÉ 2u1 u obnovljenoj recepturi nudi nikad jači ukus kafe, sa 25 odsto ekstrakta od kafe u mešavini u odnosu na ranijih 11 odsto. „Nova receptura „NESCAFÉ 2u1 donosi još snažniji ukus kvalitetne kafe“, istakla je Željka Stoičić, NESCAFÉ brend menadžerka i dodala: „Ovakva promena je rezultat naše želje da zadovoljimo potrebe potrošača i ponudimo im poboljšan proizvod sa jačim i intenzivnijim ukusom kafe, odnosno sa više kafe“.

Povezana vest:  Iz Lisce stižu srca za Dan zaljubljenih

Bilo da je pijemo kad smo sami kod kuće, u kafiću „uz fotogeničnu scenografiju“ ili u društvu – ispijanje kafe ima svoje nezamenljive čari i budi inspiraciju u ljudima. U trci sa rokovima i ispunjavanjem prolećnih obaveza, obnovljeni NESCAFÉ 2u1 biće pravi saveznik sa više kafe i nikad jačim ukusom, pružiće predah koji je ovih dana svima potreban.

Povezana vest:  Novi, digitalni Eucerin program lojalnosti „Put lepote“ - jednostavan, dostupan i lak način da ostvarite niz pogodnosti kupovine Eucerin preparata i dobijete atraktivne poklone

Idealan partner ovoj instant kafi može biti KitKat, omiljena čokoladica koja zahvaljujući savršenom balansu čokolade i hrskavog vafla, od sada s većim udelom mleka i kakaa, oduševljava potrošače širom sveta koji svake sekunde pojedu oko 540 komada ove čokoladice. Napravite pauzu i uz NESCAFÉ 2u1, uzmite KitKat!

*Istraživanje pod nazivom „Friendship module“, izrađeno 2016. godine za potrebe kompanije Nestlé, sproveo je GfK na uzorku od 400 učesnika uzrasta od 15 do 25 godina, na nivou cele Srbije i uzorku koji je činio podjednak procenat muške i ženske populacije