Kompanija HEINEKEN i menadžment Formule 1® postigli su sporazum o partnerstvu brenda Heineken® na globalnom nivou. Od početka F1® sezone 2017. Heineken® će biti zvanični partner Formule 1® kao, i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1® (FIA Formula One World Championship™).

U to ime, Heineken® je pripremio zanimljivo iznenađenje za sve fanove ovog prestižnog takmičenja u Srbiji.

Reč je o nagradnom konkursu koji se do 24. avgusta sprovodi u svim IDEA, Roda i Mercator objektima u Srbiji. Svi potrošači koji kupe četiri Heineken® limenke biće u prilici da se takmiče za putovanje na trku FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN® D`ITALIA 2017 u Monci. Potrebno je da na računu pronađu specijalan kod koji predstavlja ulaznicu za kviz znanja o iz oblasti Formule 1 i odgovorne konzumacije i unesu ga   na Heineken® Srbija Viber Public Account. Potrošač koji sakupi najviše bodova, u periodu do 24. avgusta, moći će da ostvari svoj san i osvoji dve karte za putovanje na trku na čuvenoj stazi u šampionatu Formule 1 koja se održava  3. septembra.

Povezana vest:  Tube – novi voćni ukusi na našem tržištu

Pored nagradnog konkursa, kroz Formula 1 kampanju Heineken® ističe svoju dugoročnu posvećenost odgovornoj konzumaciji piva. Sa vozačima F1®, kao pionirima za bezbednost na putevima i legendom Ser Džeki Stjuartom, Heineken® šalje jasnu poruku protiv vožnje pod dejstvom alkohola.

Odgovorna konzumacija predstavlja veoma bitan segment koji Heineken® kroz istoriju i svoje poslovanje komunicira svojim potrošačima. Trudimo se da predstavimo ovaj vid odgovornosti kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju. Želimo da podstaknemo potrošače da se ugledaju na najveće vozače najbržeg šampionata, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost ne samo za sebe, već i za svoje okruženje, i zato je važno da ne vozimo kada pijemo“, izjavila je Tijana Domanović, Heineken® brend menadžer.

Povezana vest:  NECTAR – Već 20 godina nije svejedno najuspešnija SoMoBorac kampanja