Nova kampanja PARFOIS jesen-zima 17./18. predstaviće nam kakva nas zima očekuje. “Ona” je koncept koji će pokušati da napiše odu ženama koje se osećaju ispunjeno i dobro u svojoj koži, i koja na specifičan i poseban način otkriva sebe u pravom svetlu.

Kampanju čine kontrasti u kojima ličnosti opisuju okolinu, povezanu sa umetnošću, arhitekturom i plesom. Koncept je nastao u blizini modne kuće Parfois – na ekonomskom fakultetu u Portu, u zgradi iz 1974. godine, koju je dizajnirao arthitekta Viana de Lima.

Povezana vest:  Tri pravila za zdrave i lepe usne

U tom okruženju, u kojem ples i moda idu ruku pod ruku, PARFOIS nam za hladnu sezonu donosi mešavinu stilova, materijala i detalja. Kolekcija se temelji na kontrastima i suprotnostima između klasičnog i urbanog, zato nam donosi modne dodatke koje ćemo da poželemo da nosimo celu zimu.

Parfois je inspiraciju pronašao u mešavini geometrijskih motiva, cveća, krzna, šarenih i apstraktnih dezena, u paleti boja koja je zimska i zabavna – dominiraju bež, siva, crna i boja kamilje dlake u kontrastu sa crvenom, plavom, narandžastom i ljubičastom. Kada stigne zima, paleta boja postaje tamnija i modni dodaci se napune bogatim detaljima – metalni motivi su opet u centru pažnje. Parfois nam donosi i neke novosti, kao što je nakit od nerđajućeg čelika, srebrno i pozlaćeno prstenje.

Povezana vest:  IMMOFINANZ započeo radove na izgradnji 10-og STOP SHOP ritejl parka u Sremskoj Mitrovici

Pravilo za novu sezonu ostalo je nepromenjeno i kaže da nema pravila i da možemo da kombinujemo sve. Ono što je posebno jeste lični stil svakoga od nas. Na kraju krajeva, najbolji način za izražavanje je onaj u kojem se izražavamo sami.

Kolekciju jesen-zima 2017./18. možete pronaći u Parfois radnjama u Beogradu, Novom Sadu i Kragujevcu, kao i u radnjama Sportina širom Srbije.

Povezana vest:  GORENJE RETRO BULLI FRIŽIDER PARKIRAN NA MARKETING SAMITU U BEOGRADU