Na dan otvaranja šoping centra Rajićeva u Knez Mihailovoj ulici, koje je planirano za četvrtak 14. septembar od 18h, preko 90% radnji će spremno dočekati svoje posetioce, dok će u nekoliko nedelja nakon otvaranja biti otvoreni preostali lokali.
Ovaj podatak govori u prilog činjenici da moderna šoping oaza, pored obilja domaćih i stranih modnih brendova, tehnike, proizvoda za uređenje doma i sportske opreme, pruža pravi užitak i ljubiteljima visoko kvalitetnih ugostiteljskih objekata – restorana i kafea.
Pored vodećih brendova kao što su Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Lindex, Springfield, Levis, Huawei, Timberland, Pandora, Esprit, Carpisa, Extreme Intimo, Nine West, Yamamay i mnogih drugih, neki brendovi će se pojaviti po prvi put na našem tržištu. Tako ćemo po prvi put moći da prošetamo kroz radnje Calvin Klein Jeans, Armani Exchange, Go Active (novi koncept Đak sporta) i Dormeo Home dok će nas lepa iznenađenja dočekati i u multi-brend prodavnicama, kao što su Mia Maya (Moschino, Valentino Red, Emporio Armani…) Fashion & Friends (Guess, Lui Jo, Superdry…), Sportina (Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Morgan…) i Beosport (Quicksilver, O’Neill, The North Face…).
Ceo teći sprat Rajićeva Shopping centra rezervisan je za dečiji program, pa će tu svoje mesto naći i prvi Lego Shop u Srbiji, savršeni kutak za maštanje!
Rajićeva će imati svoj supermarket i druge servisne jedinice neophodne za udobnost svakodnevnog života, kao što su apoteke, mobilni operateri, odeća, kućne potrebštine i elektronika uz dodatnih 450 parking mesta u podzemnog garaži. Na ovaj način, projekat neće biti samo nova gradska destinacija, već i važan deo lokalne i poslovne zajednice.
Rajićeva šoping centar zadovoljava i najprobirljivije ukuse, a najpoznatija beogradska ulica i turistička meka, Knez Mihailova, time dobija još jednu potvrdu kvaliteta!