Na ekskluzivnom događaju održanom u novom londonskom umetničkom kompleksu Printworks, brend Ballantine’s predstavio saradnju sa reperom Reeps One i jedinstvene audio vizualizacije najnovije Ballantine’s True Music serije.
Čuveni škotski viski i muzičar Reeps One udružili su se povodom kreiranja ekskluzivne kampanje koja donosi potpuno novi doživljaj muzike, umetnosti i audio vizuelnih projekcija. Reeps One kreirao je pesmu „Surfaces“ – muzičku interpretaciju identiteta brenda Ballantine’s koja je premijerno predstavljena odabranim medijima, blogerima i uticajnim predstavnicima online zajednice iz celog sveta u londonskom Printworks centru, gde su gosti uživali u degustaciji koktela na bazi Ballantine’s viskija.
„Moj glavni umetnički princip jeste da postoji mnogo novih stvari koje treba uraditi, a Ballantine’s me je podržavao od samog početka. Svakodnevno oko sebe čujemo muziku, a ljudski glas je glavna alatka komunikacije čijih mogućnosti, ponekad, ni sami mismo svesni. Bilo mi je važno da pokažem kako glas može da bude izmešten i poveže ljude kroz izvođenje i nadam se da će ta telesnost, vibracije i energija motivisati ljude da misle o svom glasu na apstraktnom nivou kako bi doživeli svu njegovu moć. Ponosan sam na novi dizajn Ballantine’s flaše!” – izjavio je Reeps One.
Kako bi na spektakularan način predstavio svoje vizuelne kreacije inspirisane brendom Ballantine’s, Reeps One je na ovom specijalnom događaju umetničke sadržaje emitovao pomoću posebno kreiranog projektora za audio vizuelizaciju. Zvučnik koji je prekriven tečnošću i osvetljen u raznim bojama stvarao je neverovatne efekte na zidovima prostorije kada vibracije emitovanog zvuka pomeraju obojenu tečnost. Reeps je predstavio i najveći projektor na svetu koji celu prostoriju boji neverovatnim muzičkim siluetama. Tokom žurke snimljeni su i završni kadrovi video spota za pesmu „Surfaces“ koja je lansirana širom sveta dan nakon događaja.
Pored žurke kojoj su prisustvovali brojni gosti kompanije Pernod Ricard, održana je i radionica na kojoj su se svi oprobali u kreiranju sličnih vizuelizacija, kao i prezentacija nove ambalaže Ballantine’s viskija, odnosno serije od dve limenke i flaše dizajnirane specijalno za novu True Music kampanju.