Narednog proleća, američki brend GUESS ponosno najavljuje da će glumica, pevačica, plesačica, zabavljačica, filantropkinja i modna ikona, Jennifer Lopez biti zaštitno lice advertising kampanje za GUESS JEANS u sezoni proleće/leto 2018.

“Kada me je Paul Marciano pozvao da budem nova GUESS devojka, bila sam veoma počastvovana i uzbuđena što ću postati deo ovog kultnog brenda koga obožavam još od tinejdžerskih dana“, izjavila je Dženifer Lopez.  “Kada pogledam rane GUESS kampanje, vidim sve te predivne modele i iconic fotografije koje Paul stvorio. Ovo je neverovatan kompliment da budem izabrana za nosioca prolećne kampanje za GUESS“.

Art direkciju potpisuje Paul Marciano, ko-osnivač GUESS?, Inc., dok je iza objektiva bila modna fotografkinja Tatiana Gerusova. Inspiracija leži uzbudljivom životu Lopezove tokom nastupa u Las Vegasu, ali i dok radi kao glumica u Holivudu. Atraktivni kadrovi nastalli su u elegantnoj vili i evociraju uspomenu na klasične GUESS kampanje uz neizbežan uticaj estetike i ličnog stava Dženifer Lopez.

Povezana vest:  Prva Air Jordan 1 kolekcija za žene stigla u Tike shop

“Dženifer Lopez je GUESS devojka iz snova. Ona je ostvarena umetnica, ikona, neverovatno senzualna“, izjavio je Paul Marciano. “Njen uticaj nastavlja da raste i ova kompanja odaje počast ženama koje dobijaju na lepoti sa godinama. Njena lepota i sofisticiranost isijavaju kroz kampanju i veoma sam uzbuđen što je Dženifer prihvatila da bude naša nova GUESS devojka, ali u isto vreme i ’Femme Fatale’ za Marciano“.

Predstavljamo vam i video za njenu novu pesmu „Amor, amor, amor“ za koju styling potpisuje američki GUESS JEANS.

Povezana vest:  Hailey Baldwin u novogodišnjoj kampanji brenda GUESS