Kao brend koji je od svog nastanka fokusiran na inovativne proizvode, FOREO je pionir u plasiranju „noviteta“, među kojima su prva silikonska četkica za čišćenje lica, uvođenje inovacija za oralnu negu nakon više od 70 godina, kao i prvi tretman „pametnom“ maskom itd. Najbrže rastući beauty brend koji oduševljava ljubitelje širom sveta, svoj uspeh duguje švedskom poreklu i prepoznatljivom skandinavskom dizajnu koji odlikuju lepota, jednostavnost i funkcionalnost. FOREO uređaji su od decembra 2017. godine dostupni i na srpskom tržištu, i mogu se nabaviti u dm drogerijama širom zemlje, ali i poručiti putem foreo.com.
Sledeći primere velikih švedskih kompanija kao što su Volvo, Ericsson i IKEA, FOREO predstavlja još jednu uspešnu priču sa nordijske poslovne scene. Švedska ulaže tri odsto svog BDP-a u istraživanja, što je jedna od najviših stopa u svetu, a fokusira se na medicinu i tehnologiju. Sa preko 2.500 prijavljenih patenata prošle godine, gotovo polovina kompanija beleži vrtoglavi rast zahvaljujući svojim inovacijama. Upravo je ta sposobnost kreativnog razmišljanja ono što čini Švedsku jednom od najinovativnijih zemalja sveta.
Od svog osnivanja 2013. godine, brend FOREO je činio ono što Šveđani najbolje znaju i potpuno transformisao industriju lepote. Cilj ove moćne beauty-tech kompanije bio je stvaranje proizvoda za negu lepote uz pomoć sofisticirane tehnologije, sa željom da poboljša kvalitet života milionima korisnika i promeni shvatanje lepote, ali i da transformiše izgled našeg ličnog kutka za negu i police sa beauty proizvodima zahvaljujući elegantnom dizajnu. Više od pet miliona četkica za čišćenje lica LUNA prodatih širom sveta jasan je pokazatelj stalnog razvoja brenda FOREO.
„Inspirisan švedskom tradicijom usmerenom ka inovacijama, koja se ogleda kroz uspeh velikih brendova kao što su Skype, IKEA, pa čak i Nobelova nagrada, FOREO predvodi revoluciju lepote i tehnologije koje idu ruku pod ruku. Imajući u vidu da se tokom 2017. godine jedan naš proizvod u svetu prodavao na svake tri sekunde i da smo osvojili više od 100 nagrada, naši izumi zaista svakodnevno utiču na život miliona ljudi koji su nam poklonili poverenje“, objašnjava Filip Sedić, izvršni direktor i osnivač kompanije FOREO.
Švedski majstori za inovacije
Ukoliko bismo se osvrnuli unazad gotovo čitav jedan vek, retko ko je mogao da predvidi da će „Made in Sweden“ postati garancija za inovacije, izuzetan kvalitet izrade i neodoljivi dizajn.
Magazin Business Insider je nedavno svrstao Švedsku na listu najboljih mesta na svetu za pokretanje biznisa, sa akcentom na podatak da je u pitanju država iz koje potiču industrijski giganti kao što su Volvo, IKEA, Ericsson, H&M, ABB, Tetra Pak i AstraZeneca. Švedsko tehnološko čudo ne odnosi se samo na glavni grad Stokholm, jer su i ostali gradovi širom zemlje na putu da ubrzo postanu važne lokacije koje obećavaju nastavak švedskog tehnološkog uspeha.
Kao pionirski brend koji usklađuje negu lepote sa zabavom i praktičnošću, FOREO je među prvima pokrenuo beauty-tech revoluciju, a kompanija sada nastoji da osvoji nove horizonte. U duhu revolucionarnih inovacija, Institut FOREO radi na primeni smart tehnologije koja karakteriše najnovijeg člana LUNA porodice, LUNA fofo.
„Na pragu pete godišnjice našeg delovanja u beauty industriji, još jednom crpimo inspiraciju u „švedskim genima“ koji su duboko utkani u DNK našeg brenda. Imajući u vidu da je personalizacija jedan od ključnih koncepata u nezi kože, možemo sa sigurnošću reći da će naš novi gedžet zasnovan na smart tehnologiji pomeriti granice beauty industrije, preispitati postojeće tehnologije i ponuditi korisnicima jedinstveno iskustvo, zahvaljujući uređaju koji analizira prikupljene podatke, predviđa moguće neodumice i nudi prava rešenja svojim korisnicima. To je najličniji mogući pristup koji možete da zamislite“, rekao je Stiv Tomson, direktor marketinga u kompaniji FOREO.