Prvi prodajni objekat u kome će potrošači moći da se upoznaju sa karakteristikama i kupe sve verzije glo uređaja koji zagreva, a ne sagoreva duvan, otvoren je danas u Knez Mihailovoj ulici 5, u Beogradu.

Potrošačima koji su zainteresovani da probaju nove, potencijalno manje štetne alternative pušenju u ovom reprezentativnom objektu u samom srcu prestonice, na raspolaganju će biti dve serije glo uređaja, ekskluzivna ponuda uređaja u crnoj i sivoj boji iz serije 2.0, kao i prateći aksesoari.

Otvaranju prve glo radnje u Beogradu prisustvovao je veliki broj poznatih ličnosti i to Jovana Joksimović, Ivan Ivanović, Nataša i Kristina Bekvalac, Biljana Tipsarević, Boško Jakovljević i mnogi drugi.

Povezana vest:  Ekstremna dužina i volumen trepavica - efekat kao iz salona!

Ovaj proizvod, kompanije British American Tobacco, rezultat je dugogodišnjih istraživanja, a osnovna karakteristika je da zagreva duvan na 240 stepeni, što je daleko niža temperatura od one na kojoj sagoreva klasična cigareta. Naučna istraživanja su već potvrdila i jednu od najznačajnijih prednosti ovog proizvoda nove generacije – glo je potencijalno znatno manje štetan u poređenju sa cigaretama jer emituje 90 do 95 odsto manje štetnih materija.

„Za sve one koji tragaju za alternativama pušenju, ili ne mogu da prestanu sa ovom navikom, a ipak žele da konzumiraju proizvod koji je potencijalno manje štetan po zdravlje, rešenje su proizvodi nove generacije. U ovom objektu u narednom periodu potrošači će moći da dobiju sve neophodne informacije o samom uređaju i njegovim prednostima. Ponosni smo što je Srbija prva zemlja u Evropi u kojoj smo lansirali stikove sa kapsulama za zagrejani duvan sa različitim aromama i koja predvodi razvoj potrošačkih i tehnoloških inovacija u ovom delu sveta. Veliki broj pušača svakodnevno donosi odluku da pređe na nove načine konzumiranja duvana. Mi pratimo njihove potrebe i navike i zato smo otvorili jedno ovakvo mestu u gradu gde ćemo sarađivati sa našim konzumentima i otkriti im alternativu konzumiranju duvana“, rekao je Sotiris Kosturos, generalni direktor kompanije British American Tobacco za Srbiju i Crnu Goru.

Povezana vest:  Obezbedite koži sve što joj je potrebno u susret proleću

U novootvorenoj radnji potrošači će saznati sve o ključnim prednostima glo uređaja, kao što je jednostavnost i lakoća upotrebe – pali se na samo jedan klik, dok jedno punjenje baterije omogućava čak 30 uzastopnih korišćenja. Sa druge strane, nepostojanje duvanskog dima značajno smanjuje količinu neprijatnog mirisa na koži, kosi, odeći korisnika, kao i u zatvorenim prostorima u kojima se proizvod koristi.

Povezana vest:  Ivan Ivanović i košarkaši Crvene zvezde posetili IDEA super prodavnicu i družili se sa decom i potrošačima