Američki brend Tommy Hilfiger, u vlasništvu PVH Corp, lansirao je jesenju kolaborativnu kolekciju TommyXZendaya, koju su zajedničkim snagama kreirali slavni američki dizajner Tommy Hilfiger i glumica i globalna ambasadorka brenda Zendaya.

Kolekcija slavi samouvereni stil oblačenja moderne žene, a svaki komad je dizajniran s namerom da naglasi snagu i samopouzdanje. Ljubitelji brenda mogu da učestvuju u kvizu na sajtu tommy.com i otkriju koji komadi odgovaraju njihovom jedinstvenom stilu, dobiju ekskluzivan uvid u odabrane modele i dodaju svoje favorite u listu želja.

Povezana vest:  LIU JO PROLEĆNA KAMPANJA ZA 2017. ODA ŽENSKOM PRIJATELJSTVU

Druga po redu kolekcija TommyXZendaya slavi ikonične siluete 70-ih, pomešane sa Tommy Hilfiger klasičnim američkim cool nasleđem. Monohromska paleta boja kombinovana je sa bogatom burgundi i metalik bojom, a mešavina printova i tufni donosi neočekivan obrt strukturisanim siluetama. Meka koža, veštačko krzno i raskošni pliš obogaćen metalik detaljima daju luksuzni izgled ovoj kolekciji. Savršen kroj tvid kaputa, strukiranih blejzera i pantalona širokih nogavica odlično se uklapa u svaki outfit. Grafički detalji i leopard i zmijski printovi daju razigranu notu maxi suknjama i wrap haljinama. Od odeće i aksesoara do kupaćih kostima i donjeg veša, TommyXZendaya kolekcija za jesen 2019. odiše snagom i samopouzdanjem, predstavljajući novo viđenje stila jedne ere.

Povezana vest:  DELEZ SRBIJA PODRŽALA AKCIJU „SAT ZA NAŠU PLANETU“

Jesenja kolekcija TommyXZendaya doživeće premijeru tokom modne revije TOMMYNOW na Nedelji mode u Njujorku 8. septembra. Komadi iz kolekcije će biti dostupni kroz različite kanale prodaje u više od 70 zemalja, uključujući tommy.com, odabrane prodavnice Tommy Hilfiger širom sveta i društvene mreže.

Odabrani modeli iz kolekcije TommyXZendaya biće dostupni u Tommy Hilfiger radnji u Ušće shopping centru u Beogradu od 9. septembra.

Povezana vest:  Predivna kosa bez pranja – novi NIVEA Fresh Revive šamponi za suvo pranje kose