Natasa Predic Marketing menadzer Dr.Oetker Srbija

Slatko Dr.Oetker druženje sa novinarima

Marketing tim kompanije Dr.Oetker organizovao je druženje sa novinarima i ovom prilikom predstavio dostignuća ostvarena u 2014. godini. Kao najveći prioritet ove kompanije istaknute su inovacije, kvalitet proizvoda i zadovoljstvo potrošača, što je strategija sa kojom će se nastaviti i u narednom periodu.
Tokom 2014. godine, na tržište Srbije plasiran je čak 31 novi artikal, uključujući potpuno nove proizvode ili proširenja asortimana u vidu novih ukusa ili pakovanja. Pre svakog lansiranja, sprovode se opsežna istraživanja, kako bi svaki proizvod odgovarao na nove zahteve i potrebe potrošača. Među korisnicima su najpopularniji oni proizvodi koji se lako i brzo pripremaju, a uvek imaju zagarantovan uspeh.
U posebnom fokusu je novi Dekor portfolio u praktičnim, malim pakovanjima. Ovaj asortiman raznolikih proizvoda pruža mnogobrojne mogućnosti za stvaranje originalnih slatkih kombinacija, a svaka domaćica zna da dekor proizvodi predstavljaju krunu svih poslastica i čine posebne trenutke nezaboravnim.
U neformalnom delu druženja, održano je takmičenje u ukrašavanju mafina različitim ukrasima iz lepeze novog Dekor asortimana, a najlepše ukrašena poslastica nagrađena je specijalnim poklonom.
Kroz korisne informacije i sjajnu zabavu, Dr.Oetker tim se zahvalio medijskim partnerima na ovogodišnjoj saradnji, uz očekivanje još uspešnije i slađe naredne godine.
Povezana vest:  Uzbudlljiva romantična drama „Koko Šanel i Igor Stravinski“ uz Bambi Notte sa ukusom pomorandže