coca cola 100 godina flasice

OBELEŽEN VEK POSTOJANJA ČUVENE COCA-COLA FLAŠICE

Coca-Cola sistem proslavio je velikom žurkom u Srbiji 100 godina postojanja čuvene Coca-Cola flašice. Među brojnim poznatim ličnostima iz sveta umetnosti, biznisa i u društvu brojnih partnera brenda Coca-Cola obeležen je jubilej flašice čiji se jedinstveni oblik nije promenio već 100 godina i koja je tokom veka svog postojanja postala istinska ikona pop kulture.
Zahvaljujući svojim prepoznatljivim oblinama i originalnom obliku, staklena Coca-Cola flašica postala je globalna ikona koja tokom celog veka svog postojanja inspiriše umetnike u oblasti filma, dizajna i lepih umetnosti. Od Salvadora Dalija preko Endija Vorhola brojni stvaraoci ovekovečili su na svoj način Coca-Cola bocu koja je tako prerasla svoju funkcionalnu i komercijalnu ulogu. Upravo zato što svojim oblikom i duhom nostalgije koji nosi nastavlja da inspiriše umetnike širom sveta, Coca-Cola sistem odlučio je da kroz više kulturnih događaja proslavi jubilej.
Na velikoj rođendanskoj žurci gosti su imali priliku da se kroz film o nastanku i razvoju Coca-Cola flašice vrate u decenije prošlog veka i da se podsete inspirativne uloge koju je ovaj napitak imao kroz istoriju. U filmu, s osvrtom na aktuelnu kampanju „Poljubi radost“, brojne poznate ličnosti domaće medijske scene podelile su sa gostima svoja sećanja o prvom „poljupcu“ sa Coca-Cola flašicom, među kojima i TV voditelj Dragan Ilić, glumica Marija Kilibarda, pevačice Ana Štajdohar i Sara Jovanović. Za dobru zabavu tokom žurke pobrinuli su se poznate muzičke zvezde Željko Joksimović i Aleksandra Radović.
„Od 1915. do danas milijarde ljudi su „poljubile“ staklenu flašicu, a rashlađena Coca-Cola neodoljiva je za velike zvezde, državnike i načnike, baš kao i za potrošače širom planete. U Srbiji smo prisutni od 1968. godine kada je Coca – Cola bila simbol modernog i od tada je neodvojivi deo domaće pop kulture. Već gotovo pola veka donosimo radost u Srbiji u kojoj smo prepoznati kao kao partner zajednice i lideri u svim segmentima našeg biznisa“ Izjavila je Marija Anargiru-Nikolić (Maria Anargyrou-Nikolić) ispred Coca-Cola sistema u Srbiji.

Povezana vest:  Održana adidas modna revija sa sportskim novinarima kao manekenima

Kompanija Coca-Cola je na globalnom nivou otpočela obeležavanje stogodišnjice staklene flašice u martu 2015. otvaranjem izložbe u Muzeju visoke umetnosti u Atlanti, gde su prikazani radovi svetskih umetnika inspirisani upravo oblikom čuvene flašice, a proslava je zatim nastavljena brojnim drugim aktivnostima širom sveta.