Zoran_Kesic_i_Jovana_Jankovic

Počinje nacionalni konkurs »Koji je tvoj Chipsy ukus?«

Kompanija Marbo Product, koja posluje u sastavu PepsiCo, svečano je danas najavila nacionalni konkurs pod nazivom »Koji je tvoj Chipsy ukus?«. Svečanoj najavi nacionalnog konkursa prisustvovali su predstavnici kompanije Marbo Product, prijatelji i partneri kompanije i ličnosti iz javnog života Srbije. Na konkursu, koji zvanično počinje 1. aprila i trajaće do 31. decembra, podeljenom u tri faze, svi zainteresovani potrošači imaće priliku da predlože svoj novi, omiljeni Chipsy ukus, kao i što duhovitiji naziv predloženog ukusa, što po obimu i dužini trajanja, predstavlja prvi konkurs ovakve vrste na tržištu Srbije.

Prvi takmicarski tim

Na specijalnom događaju, koji je organizovan povodom najave ovog nacionalnog kulinarskog konkursa, učestvovao je veliki broj zvanica – prijatelja i partnera kompanije, ali i poznatih ličnosti kao što su Vlada Stanojević, Minja Miletić, Viktor Savić, Jovana Janković, Željko Vasić i drugi koji su se oprobali u kulinarskom takmičenju pripremanja što ukusnijeg jela sa Chipsy-jem. Pobednički tim je novčanu nagradu u iznosu od 400.000 dinara koju je osvojio, poklonio u dobrotvorne svrhe – 200.000 dinara dodeljeno je Humaniratnoj organizaciji Divac, a ista tolika suma i Domu za decu i omladinu ometenu u razvoju “Sremčica”.

Povezana vest:  Kompanija Strauss Adriatic predstavila je novi zaslađivač SUCRAZIT

Posle Velike Britanije, Poljske, Holandije, Južne Afrike, Australije i mnogih drugih zemalja koje su imale priliku da na ovaj način obraduju ljubitelje proizvoda od krompira,  i Srbija je dobila tu čast da izabere svoj, jedinstveni Chipsy ukus. Svi koji žele da se oprobaju u ovoj do sada neviđenoj nacionalnoj kulinarskoj avanturi, potrebno je da, u okviru prve faze konkursa, od 1. aprila do 15. juna 2011. godine, pošalju kod iz bilo koje Chipsy kesice sa prijavom svog Chipsy ukusa i predlogom naziva ukusa putem SMS na 6600 ili veb sajta www.chipsyukusi.com ili info centra  0800/ 12 12 12.

Drugi takmicarski tim

»Već više od 15 godina Chipsy je prisutan na tržištu Srbije. Kontinuirana istraživanja pokazuju da je Chipsy jedan od domaćih brendova sa kojim se potrošači identifikuju na jednostavan i zabavan način. PepsiCo, odnosno Marbo, je konstantno ulagao i ulagaće u Chipsy, a podsetiću samo na veliku investiciju u pogon za proizvodnju Chipsy-ja neprikosnovene svežine i ukusa, u našoj fabrici u Bačkom Magliću, koju smo realizovali krajem prošle godine.

Ikone među svojim kategorijama, kakva je Chipsy, imaju odgovornost da konstantno budu inovativni i potrošačima koji ih vole pružaju dodatu vrednost i na ovaj način želimo da se zahvalimo potrošačima na bezrezervnoj podršci. Zato su zaslužili da svoje potencijale iskoriste na najbolji način, a sigurno je da kreativnost u našoj zemlji nije u deficitu«, izjavio je Danilo Drobnjak, direktor korporativnih komunikacija PepsiCo-a.

Povezana vest:  Više hiljada sindikalaca na Prvomajskom protestu u Beogradu

Treci takmicarski tim

»Ovim konkursom želimo da afirmišemo kreativni talenat koji potrošači u Srbiji nesumnjivo imaju i na taj način im omogućimo da se kreativno afirmišu, dobro zabave i osvoje nagradu koja će im omogućiti dalje ulaganje u ono što oni smatraju njima važnim. Chipsy, dakle, pored toga što nudi dobru zabavu, želi da pomogne svima koji imaju smisla da »puste mašti na volju«. Ovo istovremeno predstavlja početak nove faze u kojoj će se Chipsy i potrošači još intenzivnije družiti u periodu koji predstoji,« izjavila je Dunja Ivanović, direktorka marketinga PepsiCo-a na događaju povodom početka kampanje.

Svakog dana tokom ovog perioda, najduhovitiji predlozi biće nagrađeni HTC Desire telefonom i karticama Mobilne Telefonije Srbije, koji je i partner ove kampanje, kao i mt:s mobilnim internetom tokom različitih faza kampanje.  Stručni žiri u sastavu TV voditelj Zoran Kesić, vlasnik čuvenog beogradskog restorana »Zaplet« i vrsni poznavalac kulinarskih delicija Vladimir Melentijević, sa kojim Chipsy sarađuje od 2009. godine na odabiru i razvoju lokalno relevantih, domaćih ukusa, kao i predstavnici kompanije PepsiCo Dunja Ivanović, Suzana Kosarenko i Danilo Drobnjak će u periodu od 16. juna, kada počinje druga faza konkursa i traje do 30. septembra izabrati troje finalista čiji će ukusi biti u prodaji od 1. oktobra 2011. U trećoj fazi, koja će trajati od  1. oktobra do 15. decembra, priliku da odaberu svoj novi Chipsy imaće ljubitelji čipsa iz cele Srbije tako što će probati tri nova ukusa koja budu ušla u finale i dati svoj glas omiljenom Chipsy ukusu, odnosno jednom od ta tri ukusa. Pobednički ukus i naziv će biti proglašeni 31. decembra 2011, a vlasnik pobedničkog ukusa će kao nagradu osvojiti čak 3% od buduće godišnje prodaje pobedničkog Chipsy ukusa i 10.000 evra, dok druga i treća nagrada za ulazak u finale izose 5.000 evra.

Povezana vest:  Uzbudlljiva romantična drama „Koko Šanel i Igor Stravinski“ uz Bambi Notte sa ukusom pomorandže

Spremite se, stiže novi Chipsy ukus!