Plesacice_i_manekenke_resize

Britanski modni brend NEW LOOK otvorio prvu prodavnicu u Beogradu

Kompanija Delta Sport dovela je u Srbiju još jedan svetski brend –  NEW LOOK . Britanski fast fashion modni brend NEW LOOK tržišni je lider u segmentu odeće i modnih detalja, a nudi unikatnu kombinaciju modnog uzbuđenja i inovacija.

Uz modnu reviju i plesni performans koji su prikazali aktuelnu NEW LOOK kolekciju za proleće-leto 2012. atraktivno uređena i odlično opremljena prodavnica u Palati Albanija, površine 400 m2, otvorila je svoja vrata.

NEW LOOK jedan je od najpoznatijih britanskih modnih brendova (40 odsto žena u Velikoj Britaniji godišnje kupi barem jedan odevni predmet, cipele ili modni dodatak u NEW LOOK prodavnici) a danas širom sveta ima više od 1000 prodavnica u Velikoj Britaniji, Irskoj, Francuskoj, Nemačkoj, Belgiji, Rusiji, Ukrajini, Poljskoj, Rumuniji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Malti, Singapuru, UAE, Egiptu i drugima.

Tokom ove i sledeće godine, NEW LOOK će u Srbiji otvoriti nekoliko prodavnica na ključnim šoping lokacijama, u posećenim šoping centrima.

Povezana vest:  Kompanija Strauss Adriatic predstavila je novi zaslađivač SUCRAZIT

„Prema podacima iz Velike Britanije, NEW LOOK tržišni je lider po prodaji haljina i džinsa, a svaki deseti prodati par cipela takođe potiče iz prodavnica tog modnog brenda. Učešća na tržištu koje je NEW LOOK ostvario svuda gde se pojavio veoma su impresivna, pa smo uvereni da će i na već vrlo razvijenom srpskom tržištu mode i modnih dodataka upravo taj sveži koncept koji  donosi NEW LOOK, u kombinaciji s povoljnim cenama, privući verne kupce“, rekla je na otvaranju NEW LOOK prodavnice u Beogradu direktorka maloprodaje Delta Sporta, Sanja Džaković.NEW LOOK globalno je poznat po svom dinamičnom tempu i karakterističnom britanskom stilu i dizajnu koji privlače pažnju. Izuzetno povoljne cene odeće, obuće i modnih dodataka kao i kontinuirana obnova kolekcije brzo su ga svrstale među vodeće modne brendove na svakom tržištu. Ono što značajno izdvaja NEW LOOK od svih drugih modnih brendova jeste što se svaka kolekcija osvežava ritmom od šest nedelja, pa posetioci pronalaze nešto novo za sebe svaki put kada uđu u NEW LOOK prodavnicu.

Povezana vest:  Isidora Bjelica predstavila svoju “Bibliju za kupoholičarke”

 

{vsig}NEW_LOOK_OTVARANJE{/vsig}

 

O modnom brandu NEW LOOK:

Modni detalji kao što su torbe, kaiševi, nakit i obuća upotpunjavaju bogati asortiman koji nudi NEW LOOK te omogućavaju da se u njegovim prodavnicama mogu zadovoljiti sve modne potrebe. Uspeh ove modne marke leži u njenim konkurentnim cenama, stalnom obnavljanju kolekcija i strasti prema kupcima. Svaka kolekcija osvežava se ritmom od šest nedelja pa oni koji se oblače u NEW LOOK radnjama mogu naći nešto novo svaki put kada dođu u njih.

Obuća je ključna NEW LOOK kategorija: svaki deseti par cipela kupljenih u Velikoj Britaniji danas potiče iz NEW LOOK prodavnice. U finansijskoj godini 2011. prodato je 17 miliona pari cipela i preko 3,5 miliona pari čizama, a NEW LOOK je ocenjen kao lider sa učešćem u ukupnoj prodaji od 7,8 posto. NEW LOOK svake dve sekunde, svakog dana, prodaje jedan par cipela.

Povezana vest:  Prodajom dečjih Doncafe šoljica prikupljeno milion dinara za Dom Drinka Pavlović

Poslednjih godina NEW LOOK je sarađivao s mnogim svetskim zvezdama, uključujući supermodel Kelly Brook, Taylor Momsen (iz serije „Gossip Girl“), Drew Barrymore, Lily Allen i supermodel Agyness Deyn. Sve su one doprinele popularizaciji brenda NEW LOOK širom sveta. NEW LOOK je takođe razvio i poseban odnos, koji i dalje traje, s modnim dizajnerom Gilesom Deaconom koji je dizajnirao ekskluzivnu kolekciju za NEW LOOK pod nazivom „Zlato“ („Gold“), a u sklopu koje nudi kupcima priliku da kupe dizajniranu odeću po neverovatno povoljnoj ceni.