BUM_4568

Garnier Racing Day – dan druženja, takmičenja i dobre zabave
 
Još jedno nesvakidašnje druženje sa predstavnicima medija organizovano je na Autokomercovoj stazi – Garnier je bio domaćin karting trke za novinare, a osim takmičenja i pehara, Garnier Racing Day je obeležilo i nešto drugačiji pristup. Čuveni kozmetički brend je u ovom navratu u centar pažnje stavio muškarce.
„Vrhunska nega odavno nije samo privilegija žena. Garnier svoje nadahnuće crpi duboko iz prirode kako bi i muškarcima ponudio visoko efikasne proizvode prilagođene njihovom aktivnom životnom stilu i njihovoj želji za kvalitetom i autentičnošću.“ – rekla je Lena Dukić, marketing manager. „Naš moto je brini o sebi, a naši eksperti su se potrudili da tu brigu i muškarcima učine što prijatnijom i jednostavnijom.“ – dodala je Lena.
U sjajnoj atmosferi predstavljene su linije proizvoda namenjene muškarcima – Garnier Fructis Men za negu kose, Garnier Fructis Style za stilizovanje kose i Garnier Men dezodoransi.
BUM_4759 
Garnier Fructis Men je prva linija  proizvoda sa specijalno kreiranim formulama namenjenim specifičnim  potrebama muškaraca. Garnier Fructis Style nudi rešenja koja su jednostavna i laka za korišćenje, i koja frizuri daju maksimalne efekte zahvaljujući prirodnim aktivnim sastojcima. Kada je reč o dezordoransima –  Garnier je prvi put u dezodoransu upotrebio mineral prirodnog porekla sa neverovatnom sposobnošću upijanja kako bi stvorio novu generaciju anti-perspiranta.
Povod za ovo druženje je početak saradnje Garniera sa trkačkim klubom iz Kraljeva, čiji će automobili u narednom periodu nositi upravo Garnier obeležja. Do kraja juna u planu je čak sedam trka, a na stazama u regionu će se naći automobili koje će krasiti vizuali koji predstavljaju linije muških proizvoda.

 

Povezana vest:  Uz duhovite karikature Boba Živkovića, Zewa predstavila Aqua Tube® sjajnu inovaciju koja će okončati „ratove" između polova u kupatilima