Eucerin.Eucerin® lansirao revolucionarni anti age preparat – Volume Filler

Ugledni medicinski brend Eucerin® predstavio je najnoviju liniju anti age preparat Eucerin® Volume-Filler na svečanom skupu održanom u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
Stefanie Conzelmann, direktorka odeljenja za razvoj dermokozmetike u kompaniji Beiersdorf AG, koja je lično zaslužna za razvoj revolucionarne formulacije, održala je edukativno predavanje za predstavnike medija o uzrocima starenja kože lica, preventivi i najefikasnijim načinima kako da što duže zadržimo mladalački izgled kože. Osim toga, ona je objasnila značaj šestogodišnjih kliničkih i dermatoloških ispitivanja vezanim za razvoj Eucerin® Volume-Filler linije i pronalaženje idealne kombinacije sastojaka koji pomažu u nadoknadi volumena, jasnijem definisanju crta lica, učvršćivanju kože i vidljivom smanjenju bora.
Nada Miletić Nevajda, direktorka farmaceutskog sektora kompanije Beiersdorf predstavila je nove preparate, informisala prisutne o trendovima u oblasti anti age kozmetike i objasnila fenomen gubitka volumena. Novi dragulj anti age trenda je od sada dostupan i na našem tržištu i može se naći u apotekama, gde uz savete farmaceuta možete saznati koji Eucerin® Volume-Filler preparat odgovara vašem tipu kože.

Nova dimenzija u borbi protiv starenja kože

Široka paleta novih Eucerin® Volume-Filler preparata dokaz je inovativnog duha modernog doba. Ovi preparati ne samo što predstavljaju efikasno rešenje koje pomaže da se povrati izgubljeni volumen, već su istovremeno pravi dragulji anti age trenda koji u potpunosti zadovoljavaju potrebe i najprefinjenijih potrošača.
Savremeni potrošač stalno traga za najnovijim informacijama, metodama i trendovima o anti age tretmanima, bilo putem medija, ili kroz razmenu iskustava sa drugima. Rezultat obilja informacija doprineo je da se moderan potrošač uveri da bore nisu jedini neprijatan vesnik starosti već da je to mnogo više gubitak volumena koji utiče da naše lice sa godinama gubi jasan izraz. Silke Kaja, direktorka Eucerin Instituta za kožu, potpuno je svesna novih potreba klijenata: „U ličnim susretima sa klijentima saznala sam da njihova koža gubi na čvrstini, crte oko vilice su manje jasne, što daje licu izobličen i umoran izraz. Pacijenti su veoma zainteresovani da se ne podvrgavaju agresivnim kozmetičkim tretmanima a da dobiju proizvode koji će im pomoći da se izbore sa gubitkom volumena.“

Povezana vest:  "Eko Srbija" proslavila rođendan Eko smile klub kartice i uručila donacije

EUC Volume-Filler ambient shotPrepoznati trendove, pružiti rešenja

Eucerin® istraživački tim smatra da je od suštinske važnosti pronaći preparat koji će zaista biti od velike pomoći svima koji ga koriste. Prikupljene informacije u ličnim konsultacijama na Eucerin dermatološkom institutu, predstavljaju značajan pokazatelj potreba potrošača i veliku pomoć u određivanju novih trendova. Ali Eucerin® stručni tim otišao je još jedan korak dalje. U opsežnim istraživanjima, razgovarali su sa mnogim dermatolozima koji su sa njima podelili važna iskustva iz prakse. I upravo tako otkrili su koliko su i pacijenti i dermatolozi često nezadovoljni rezultatima koje je moguće postići u tretmanima vezanim za gubitak volumena. Mnogi pacijenti ne pristaju da se podvrgnu dermatološkim tretmanima usled mogućeg bola koji se javlja, te usled rezultata koji nisu baš vidljivi i naravno usled cene koja nije mala.
Kako nije postojala neka manje agresivna metoda u rešavanju ovog problema, Eucerin® tim eksperata, rešio je da sve svoje aktivnosti fokusira upravo na iznalaženju manje invazivnih metoda koji će samo uz primenu kozmetičkih proizvoda pomoći da se reši problem gubitka volumena.

Povezana vest:  Ice Watch – novi brend na našem tržištu

Šest godina od početne ideje do krajnjeg proizvoda

Bilo je potrebno čitavih šest godina da se od inicijalne ideje dođe do pojavljivanja Eucerin® Volume-Filler preparata na tržištu. Novi preparati su trebali da budu zasnovani na aktivnim sastojcima koji mogu da regenerišu ćelije kože koje su zadužene za volumen. Pa čak i kada su Eucerin® stručnjaci došli do efikasnih aktivnih sastojaka i potvrdili, kroz mnogobrojne testove, njihov pozitivan učinak, od krajnjeg proizvoda bili su još uvek jako daleko. Sledeći korak Eucerin® stručnih timova bio je da se suoče sa kombinacijom sastojaka koja će proizvesti stabilnu formulaciju.
Tek kada su se svi ovi preduslovi stekli, proizvod je ispitan na normalnoj, zdravoj, ljudskoj koži, kroz biofizičke testove koji su objektivno izmerili efikasnost aktivnih sastojaka i njihovu toleranciju na koži. „Pre nego što izađu na tržište, svi Eucerin® preparati podležu temeljnim testovima,“ objašnjava Stefanie Conzelmann iz Eucerin® odeljenja za razvoj. U finalnoj fazi, koja je naročito važna Eucerin® timu eksperata, iako tada već ne toliko za sam kozmetički proizvod, preparat je testiran na pacijentima sa osetljivom kožom kao i kod pacijenata sa specijalnim potrebama. Van kliničkih uslova, sprovedene su tri probe sa Eucerin® Volume-Filler preparatima. Takođe su sprovedena i oftalmološka ispitivanja kako bi se uverili o podnošljivosti kreme za negu kože oko očiju među korisnicima sočiva. „Želimo da budemo potpuno sigurni da se naši proizvodi izuzetno dobro podnose, kaže Stefanie Conzelmann. Osim toga, radili smo i na tome da se Eucerin® Volume-Filler preparati mogu koristiti i u kombinaciji sa drugim dermatološkim anti age tretmanima.

Povezana vest:  Kraj Jaffantaziram nagradnog konkursa uz vredne nagrade, dobro raspoloženje i zabavu (FOTO)

22 studije o efikasnosti Eucerin® Volume-Filler preparata

Eucerin® tim je verifikovao svoje precizne standarde kroz 22 sprovedene studije. Iako bi mogla da se koristi 2D tehnika koja bi potvrdila efekte na površini kože, ipak se sa njom se ne bi došlo do potvrde da je volumen lica obnovljen zahvaljujući samom preparatu. „Volumen lica može se prikaziti samo u 3D tehnici, koja zahteva još savršenije procedure i programe merenja“, objašnjava Sören Jaspers, direktor Beiersdorf’ naučnog odeljenja za negu kože. To je razlog zašto Beiersdorf koristi PRIMO, tehnologiju koja je razvijena u saradnji sa 3D expertima iz Nemačke kako bi se poboljšala tehnika merenja bora i još više unapredio razvoj Eucerin® Volume-Filler preparata. PRIMOS koristi četiri skenera kako bi se došlo do precizne 3D slike kože sa nekoliko stotina hiljada obavljenih testova. Filteri na kompjuterskom softveru upoređivali su inicijalne podatke sa podacima dobijenim nakon upotrebe preparata. Ova tehnologija odigrala je krucijalnu ulogu u dokazima da Eucerin preparati poboljšavaju konture lica. „Razlika u volumenu u predelu oko vilice, pre/i posle upotrebe ovih preparata, dokazana je zahvaljujući naprednoj PRIMOS metodi“, potvrdila je Stefanie Conzelmann.