Šarliz Teron o Pobesnelom Maksu, Šonu Penu, poslu
Svi su me mrzeli u ovom filmu, smeje se Šarliz Teron dok gleda fotografiju imperatorke Furioze, ćelave, jednoruke ratnice koju igra u dugo očekivanom filmu Džordža Milera „Pobesneli Maks: Autoput besa“.
-Nekoliko puta smo pokušali da snimimo film i svaki put je u planu bio potpuno drugačiji izgled i konačno sam pozvala Džordža i rekla mu da ću obrijati glavu. Tada su me svi na setu mrzeli, jer je oko stotinu momaka i devojaka moralo da obrije svoje glave, a momci su se više žalili nego devojke – ispričala je Teron.
Sa Tomom Hardijem u ulozi koja je pre 30 godina „izbacila“ Mela Gibsona, „Pobesneli Maks: Autoput besa“ je sniman osam dugih meseci u pustinji u Namibiji.
U to vreme, Teron je usvojila sina Džeksona.
Kako nije želela da ga ostavi sa dadiljom, Džekson je postao maskota na setu i omiljena „igračka“ Rajli Kiju i Rozi Hantington Vitli, koje, takođe, igraju u filmu.
-Imao je manje od tri meseca kada smo bili tamo, maleni zamotuljak. Devojke su ga po ceo dan šetale i igrale se sa njim. Stavile bi ga na sto i on bi sedeo između njih, gledao ih kako jedu i balavio po njima. A ja sam mislila ‘to je moj dečko’ – ispričala je Teron u intervjuu „Indipendentu“.
Za to vreme, Teron se družila sa muškim delom ekipe i kolegu Nikolasa Holta naučila da štrika.
-Postao je prilično dobar i napravio je mnogo šalova – smeje se ona.
Nekadašnja manekenka, pre 17 godina ušla je na velika vrata visokobudžetnim filmom „Moćni Džo Jang“.
Još tada je, piše „Indipendent“, bila samouverena i smela žena koja nije želela da bude ukalupljena.
Kao jedino dete odraslo na farmi u Južnoj Africi, u mladosti je bila balerina i model sve dok je prvi menadžer nije otkrio tako što je čuo njen besni ispad na šaltersku službenicu u banci u Los Anđelesu.
Nadomak 40. Teron je i dalje ta devojka koja zahteva da je čuju i odbija da trpi budale što često nebiranim rečnikom i pokazuje.
Jedna je od retkih glumica današnjice koje „isijavaju“ pravu moć bilo da je reč o zloj kraljici u „Snežana i lovac“, preko borca za ljudska prava u „Severnoj zemlji“, do uloge serijskog ubice u „Čudovištu“ za koju je dobila Oskara, piše britanski list.
Sada je partnera pronašla u jednako žestokom Šonu Penu (54), sa kojim je 18 meseci u vezi.
Njih dvoje su prijatelji gotovo 20 godina, a zajedno su i dobili Oskare 2004. – ona za „Čudovište“, on za „Mističnu reku“.
Kako je rekla listu „Eskvajer“: „On je zgodan. Kako to reći u intervjuu. Ja sam 40-godišnjakinja koja zvuči kao 16-godišnjakinja“.
Prošle godine par je zajedno radio na drami „The Last Face“ snimanoj u Južnoj Africi. Pen je režirao film, a Teron igra šeficu humanitarne organizacije.
Par, osim karijera ima zajednička interesovanja i u humanitarnom radu. Pen ima svoj humanitarni program na Haitiju, a Teronova svoju organizaciju posvećenu borbi protiv side u Africi.
Politički dobro informisana, ona je u stanju da debatuje o svakom pitanju, ali joj je sin omiljena tema.
-Zaista je kul klinac. Žao mi je, moje dete je kul – kaže ona ponosno.
-Ne znam odakle mu to pošto ja nisam takva. Svaki dan ga pogledam i kažem sebi da ću se potruditi da budem kul kao on.
Žestoka, ledena plavuša kakvom se Teron predstavlja svetu, poput one u „Prometeju“ Ridlija Skota, nije ništa nalik pravoj Šarliz Teron.
-Ne mislim da sam žestoka. Ali postoji nešto u mojoj ličnosti što voli izazov i može da se izbori sa teškim okolnostima-, kaže Teronova.
Za ulogu Furioze trenirala je mnogo i žestoko, jer je želela da njena junakinja ima snažne ruke i ramena.
-Želela sam da izgledam kao da imam ogromnu snagu u gornjem delu tela, naročito jer je film toliko fizički, a tu je i Tom Hardi. Nije mi se dopala ideja super mršave devojčice, koja se bori protiv muškaraca i pobeđuje ih tako da sam naporno vežbala kako bih ojačala ramena i vrat. U ovom filmu izgledam na ragbistu- ispričala je Teron.
Za kolegu Hardija, koji je preuzeo najveći teret kao naslednik Mela Gibsona, ima samo reči hvale. Čak ni Miler nije bio toliko pod pritiskom kao Hardi.
-Džordž zaista voli žene. To se oseća u ovom filmu i, sebično, mislim da smo mi žene imale veliko zadovoljstvo da budemo toliko kompleksne – ispričala je Teron.
Dugogodišnje zaštitno lice Diora, Teron je uživala što su muškarci na ovom snimanju provodili više vremena u šminkernici od nje. „Nikolas je morao da stavi sve te silne proteze i boju a ja bih samo namazala čelo i obrijala kosu“.
Odbila je, kaže, da pogleda prethodne filmove a Mela Gibsona do sada nikada nije upoznala. „Nisam želela da pogledam filmove jer bih se onda pitala da li sam ja Tina Tarner u ovom filmu“.
Njen naredni projekat je filmska adaptacija romana „Mračna mesta“ (Dark Places) Džilijen Flin, autorke bestselera „Iščezla“. Teron glumi u filmu i producent je istog, a kupila je i filmska prafva na knjigu „Brain on Fire“ Suzane Kejsen gde će Dakota Fening igrati mladu novinarku.
-Shvatila sam odavno da ako mi ne ponude uloge koje želim, onda moram nešto da uradim po tom pitanju-rekla je glumica čija produkcijska kompanija „Denver and Delilah“ uzima sve veći zamah. -Zaposlila sam najtalentovanije ljude u njihovim poljima i porasli smo i sada postoji i TV i književno odeljenje. Volim da svaki dan odlazim na posao- rekla je Teron.
Film „Pobesneli Maks: Autoput besa“ u domaće bioskope stiže sredinom maja posredstvom Blitz filma.