Avantura “Putovanje 2: Tajanstveno ostrvo” stigla u bioskope
Novo putovanje počinje kada mladi avanturista Šon (Džoš Hačerson) primi šifrovani poziv u pomoć sa tajanstvenog ostrva na mestu gde nikakvo ostrvo ne bi trebalo da postoji. Tu nailazimo na mnoštvo čudnih vrsta, zlatnih planina, smrtonosnih vulkana, i više od jedne zapanjujuće tajne. Ne mogavši da ga spreči u odlasku tamo, Šonov novi očuh (Dvejn Džonson) se pridružuje pohodu. Zajedno sa pilotom helikoptera (Luis Guzman) i njegovom prelepom i odlučnom ćerkom (Vanesa Hadžens), oni kreću u potragu za ostrvom kako bi izbavili jedinog stanovnika i pobegli pre nego što ga seizmički udari potope i zauvek sahrane njegova blaga.
Dvejn Džonson (Henk) je bio profesionalni ragbista pre nego što se pojavio na velikom platnu. Proslavio se filmovima Povratak Mumije, Kralj škorpiona, Hodaj pravo i Budi kul.
Majkl Kejn (Aleksandar) je renomirani filmski i pozorišni glumac, dvostruki dobitnik Oskara za filmove Hana i njene sestre i Život nema pravila. Takođe je više puta nominovan za Zlatni globus i BAFTU. Ostvario je upečatljive uloge u filmovima Alfi, Prestiž, Tihi Amerikanac, Obučena da ubije, Početak, Mračni vitez…
Vanesa Hadžens (Kailani) je još sa 8 godina glumila u pozorišnim adaptacijama filmova Evita, Čarobnjak iz Oza i Pepeljuga. Pojavljivala se u nekoliko TV serija kao i filmovima Srednjoškolski mjuzikl, 13 i Sucker Punch.
Bred Pejton (reditelj) je kanadski reditelj, scenarista i producent, najpoznatiji po komediji Kao pas i mačka: Osveta Kiti Galor i animiranom filmu Pauk i muva, koji je snimio za producentsku kuću Toma Henksa.
O PRODUKCIJI:
Putovanje 2: Tajanstveno ostrvo će vas uvući u fantastičnu avanturu po nepoznatim predelima, na mesto koje je toliko skrovito i daleko da je već vekovima ostalo van domašaja ljudi. Kada konačno biva otkriveno, radoznali istraživači će morati da pronađu način da pobegnu sa njega i vrate se kući. Njihove nesvakidašnje dogodovštine delimično su zasnovane na romanima Žila Verna “Tajanstveno ostrvo” i “20 hiljada milja pod morem”, Defoovom “Robinzonu Krusou” i Sviftovom romanu “Guliverova putovanja”. Tajanstveno ostrvo je poput skrivenog mesta iz bajke, sa neobičnom florom i faunom: tu možete pronaći sićušne slonove i džinovske muve. Film je sniman na skrivenoj lokaciji na Havajima tokom 2010. godine, u blizini autentičnih vulkanskih planina, pećina, peščanih plaža i dolina.
“Kao veliki obožavalac prvog dela Put u središte zemlje, želeo sam da produbim Šonovu priču i da predstavim zahtevnije izazove sa kojima se sada suočava, jer više nije dečak. Šon je napunio sedamnaest godina i pravi je trenutak da pokaže da je postao samostalni istraživač,” smatra reditelj Bred Pejton.
“Scenario je nudio više mogućnosti: od samog početka smo znali da priča mora da se odvija na kopnu, moru i u vazduhu i da ćemo prikazati pećine, oluju, neobične džinovske životinje, podvodne bitke i poteru po fascinantnim predelima. Zato smo koristili naprednu 3D tehnologiju, koju je Džejms Kameron uveo u filmu Avatar. Insistirao sam da glumci osete pravo blato pod nogama, da se nađu u autentičnoj džungli, a ne na kompjuterski obrađenom setu”.
Majkl Kejn smatra da ovo nije klasična dečija bajka, “jer se sve odvija izuzetno brzo, pa će publika morati koncentrisano da prati priču.” Šon još na početku pronalazi tragove u Vernovom romanu, kako bi došao do tačnih koordinata na kojima se nalazi ostrvo. “Umesto negativaca koje treba da savladaju, Šon i njegovi saputnici moraju da donose brze zaključke kako bi prevazišli sve prepreke i bezbedno se vratili kući,” dodaje Brajan Gan.
Džoš Hačerson se vratio istoj ulozi četiri godine nakon Putovanja u središte zemlje: “Šon je veoma radoznao mladić, koji je stasao i spreman za veće avanture. Mislim da će se puno tinejdžera poistovetiti sa njim, iako možda ne tragaju za izgubljenim ostrvima. Dovoljno je da imaju unutrašnji poriv da se sami snalaze u velikom svetu.”
Dvejn Džonson igra Henka, nekadašnjeg marinca, koji je navikao da brzo rešava probleme, ali ostaje zbunjen kada treba da pridobije Šonovu naklonost: “Poput većine tinejdžera, Šon misli da može da izađe na kraj sa svim problemima. Izgubio je oca, deda je često bio na putovanjima, tako da je razumljiva njegova rezervisanost prema očuhu. Henk i Šon su u raskoraku od samog početka: dok jedan pokušava da se zbliži, drugi želi da se što više distancira. Henku je porodica najvažnija stvar u životu i grčevito se trudi da je do kraja priče održi na okupu.”
Majkl Kejn dodaje: “Aleksandar je ludi istraživač, koji ne poštuje pravila i pomalo podseća na dedu Indijane Džonsa. Obično ne glumim u porodičnim filmovima, ali sada imam troje unuka i ne bih voleo da čekam da napune 18 godina da bi me prvi put videli na velikom platnu. Priča je inteligentna i zabavna, a pri tom mi je omogućila da održim korak sa vremenom i prvi put zaigram u 3D filmu.”