Prodor Tvitera u oblast mobilnog marketinga
Društvena veb mreža Tviter objavila je kupovinu mlade indijske kompanije ZipDajal – ZD (ZipDial) sa sedištem u Bangaloru koja je specijalizovana za mobilni marketing, piše danas na veb sajtu frenćweb.fr.
Iznos transakcije nije saopšten, ali Rojters navodi cifru između 30 i 40 miliona dolara.
Indijska firma je napravila platformu koja omogućava korisnicima mobilnih telefona da kontaktiraju neki brend (marku), iako nemaju internet vezu.
Kupac poziva određeni telefonski broj da bi dobio, na primer, neku informaciju.
Međutim, pre nego što klijent prekine vezu, što bi značilo i da plaća komunikaciju, usluga odmah obavlja prekid veze, tako da klijent ne daje novac.
Telefonski server ipak registruje broj telefona i šalje kupcu informaciju koja se odnosi na neku marku ili proizvod preko SMS, poziva ili obaveštenja.
Radi se o rešenju za mobilni marketing usmerenom na korisnike koji nemaju mobilnu vezu za veb, a potrebna im je neka informacija u određenom trenutku.
Tviter i ZipDajal su već radili zajedno u prošlosti prilikom indijskih izbora i filmske promocije.