vip-logo 1

NOVA – jedna jedina tarifa za sve potrebe korisnika

Zbog sve veće potrebe za mobilnim internetom rastu i zahtevi korisnika za više megabajta i jeftinijim prenosom podataka van paketa. Samo u Vip mreži od početka godine obim prenosa podataka je porastao za 70% u odnosu na isti period 2014. godine. Osim toga, korisnici očekuju i više minuta za razgovore, kao i tarife koje su jednostavne za razumevanje. Upravo to su odlike NOVA tarife koja po veoma konkurentnoj ceni nudi više sadržaja i najviše MB, a menja postojeće Vip postpejd tarife kombinujući njihove najbolje karakteristike.

Povezana vest:  Ericsson istraživanje - lista najpametnijih gradova

Primera radi, Smart 700 tarifa nudi ukupno 700 smartova za minute, SMS, MMS i MB po ceni od 1590 dinara, dok njen pandan, NOVA 3, nudi 500 minuta i 500 SMS/MMS ka svim mrežama, i čak 1000 MB, što je gotovo tri puta više sadržaja, po ceni od 1690 dinara mesečno, uz neograničene razgovore u mreži koji su dostupni nakon potrošenih minuta iz paketa. Dodatno, ukoliko NOVA korisnici potroše sve megabajte iz paketa, surfuju po ceni od samo 1 dinar za 1 MB.

Povezana vest:  Jače performanse za posao i zabavu sa najnovijim Lenovo VIBE P1 i P1m telefonom

Takođe, četiri meseca neograničenog surfa pri punoj brzini dostupno je svima onima koji se odluče za NOVA tarife do 31.10.2015. godine, uz ugovornu obavezu od 24 meseca. Svim postojećim vernim korisnicima koji obnavljaju ugovornu obavezu na 24 meseca do 31. oktobra 2015 godine Vip je obezbedio dodatnu pogodnost u vidu paralelnog korišćenja neograničenih minuta u mreži sa minutima iz tarife, od početka obračunskog perioda. Svi sadržaji iz tarife važe za komunikaciju u nacionalnom saobraćaju i ne odnose se na usluge sa dodatom vrednošću.

Povezana vest:  Kompanija A1 Srbija dobila dva Gold Quill priznanja za najbolje komunikacijske projekte i dve BalCannes nagrade Kompanija A1 Srbija dobitnica je čak dve Gold Quill nagrade koje se dodeljuju najboljim komunikacijskim projektima u svetu. Među 300 prijavljenih radova, IABC - Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora, nagradilo je projekte „A1 Kinoteka Letnji bioskop“ u kategoriji Društveno odgovorno poslovanje i „Nedelja sajber bezbednosti“ u kategoriji Komunikacija bezbednosti. Kompanija je osvojila i dve BalCannes nagrade za kampanje „Srećna mi NovA1“ i "Seniori – Imam minut". „A1 Kinoteka Letnji bioskop“ je jedan od događaja koji su obeležili prošlogodišnje leto u Beogradu, budući da se za svaku projekciju tražila karta više. Tokom 48 dana prikazano je isto toliko filmova na krovnoj terasi Doma Vojske u centru Beograda. Ovaj projekat nastavak je dugogodišnje saradnje Jugoslovenske kinoteke i kompanije A1 Srbija na očuvanju filmske baštine digitalnom restauracijom i prikazivanju kultnih filmova domaće kinematografije u vrhunskom kvalitetu slike i zvuka. U digitalnom dobu, kada je veliki deo naših ličnih podataka smešten u virtuelnom svetu, sajber bezbednost je od izuzetne važnosti. Da bi dodatno unapredila znanja i veštine svojih zaposlenih, kompanija A1 je osmislila „Nedelju sajber bezbednosti“ i njom obeležila oktobar, međunarodni mesec informacione bezbednosti. Ovaj interaktivni program ponudio je predavanja, radionice, aktivacije i zabavu, sve u cilju edukacije i jačanja odgovornosti zaposlenih za ličnu i bezbednost kompanije. „Nema bolje i veće potvrde kvaliteta rada, od one koju globalna stručna zajednica prepozna kao izvrsnu, posebno kada nagrađeni projekti oslikavaju vrednosti koje su strateški važne za poslovanje kompanije. Ovo je veliki podstrek da još snažnije nastavimo da negujemo odgovornost kompanije na svim nivoima - prema društvu, zaposlenima, korisnicima i poslovnim partnerima“ - istakao je Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija i održivosti, A1 Srbija i A1 Slovenija. Sa do sada osvojene tri Gold Quill nagrade* A1 je i dalje jedina kompanija u Srbiji koja je dobitnik ovog prestižnog priznanja u oblasti korporativnih komunikacija. Još dve nagrade stigle su iz Rovinja. Na velikom regionalnom takmičenju Balcannes, u okviru ovogodišnjih Dana komunikacija, A1 Srbija dobila je srebrnu i bronzanu nagradu za kreativnost. Kampanje „Srećna mi NovA1“ i „Seniori-Imam minut“ jedina su dva nagrađena rada u kategoriji telekomunikacija na ovom takmičenju. Nagrađeni projekat „A1 Kinoteka letnji bioskop“ relizovan je uz podršku agencija Olaf&McAteer, M2Communications, Piper PR i Lava Pop, a kampanje „Srećna mi Nova“ i „Seniori-Imam minut“ zajedno sa agencijom Leo Burnett. *Prva Gold Quill nagrada osvojena je 2021. godine za projekat „Nesebična knjiga“ O Gold quill nagradama Više od 40 godina IABC, Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora dodeljuje projektima iz celog sveta Gold Quill nagradu. Kroz Gold Quill program, stričnjaci u oblasti komunikacija iz celog sveta nagrađuju sve one koji su kroz svoje projekte pokazali inovativnost i posvećenost u oblasti strateških komunikacija. Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora, kroz različite radionice i obrazovne ponude, postavlja globalni standard u komunikaciji. O BalCannes nagradama BalCannes je veliko regionalno takmičenje koje okuplja agencije i oglašivače iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije i Slovenije koje prepoznaju kreativost i inovativnost radova. Članovi žirija su predstavnici klijenata, agencija i novinara koji prate struku, a nagrade dodeljuje HURA, Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje.

Više informacija na www.vipmobile.rs, 060/1234 i Vip centrima širom Srbije.