Osam nagrada za Samsung na manifestaciji CLIO Awards
Kompanija Samsung Electronics na manifestaciji CLIO Awards osvojila je osam nagrada, dve zlatne, četiri srebrne i dve bronzane. CLIO Awards je jedna od tri najznačajnije svetske manifestacije u oblasti advertajzinga, uz festivale „Cannes Lions“ i „New York Festivals“.
Samsungov projekat Bezbednosni kamion (Safety Truck) je prvi put primenjen kao rešenje za prevenciju saobraćajnih nesreća u Argentini. Argentina je zemlja u kojoj je stopa saobraćajnih nesreća među najvećima u svetu, pogotovo zbog toga što većina autoputeva ima samo dve trake. Imajući na umu ovaj problem, Samsung je osmislio Bezbednosni kamion. Rešenje je kreirano tako da kamioni na prednjem delu imaju instalirane kamere koje snimaju put ispred. Taj snimak se u realnom vremenu prenosi na četiri digitalna panela (table na zadnjim vratima prikolice), koji prikazuju šta se nalazi ispred kamiona, tako da brža vozila mogu bezbedno da pretiču.
Projekat je dobio dve zlatne Clio nagrade u kategoriji digitalnih uređaja za kuću i van kuće, kao i tri srebrne u kategorijama direktnog, zaokupljujućeg/iskustvenog i inovativnog oglašavanja. U junu ove godine projekat Bezbednosni kamion je dobio jedno titanijumsko, tri zlatna i tri srebrna odličja na festivalu Cannes Lions.
Gledaj u mene (Look at me) je program obuke za decu sa autizmom, sastavljen od mobilne aplikacije i programa sa aktivnostima koji se koriste zajedno sa njom, a koji pomažu deci koja boluju od autizma da uspostave direktan kontakt očima i da bolje komuniciraju. Gledaj u mene je osvojio jednu srebrnu i dve bronzane nagrade u kategorijama digitalnog, direktnog i zaokupljujućeg/iskustvenog oglašavanja.
„Naš moto je da vrednost života potrošača postavimo na sam vrh naših prioriteta. Nakon uspeha u Kanu, na manifestaciji Clio Awards priznat je naš etički stav“, izjavio je dr VP Hong, predsednik i šef marketinga kompanije Samsung Electronics. „Samsung će nastaviti da razvija inovativne kampanje koje će u životima potrošača uneti jasnu razliku“ naglasio je on.
Ove godine se obeležava 56 godina manifestacije Clio Awards. Godišnji program za nagrade analizira kreativnu izuzetnost kampanja za brendove najvećih svetskih kompanija u različitim kategorijama, uključujući digitalnu, van kuće, sadržaj i kontakt, kao i zaokupljenje pažnje/iskustvo.
Samsung je u toku 2014. godine postavio rekord u broju osvojenih nagrada. Sedam Samsung kampanja za brendove, uključujući i „Power Sleep“ i „S-Drive“, dobilo je pet srebrnih i pet bronzanih nagrada. „Power Sleep“ je aplikacija koja pametne telefone širom sveta pretvara u umrežene računare, tako da korisnici aplikacije mogu da doniraju kapacitete za obradu podataka svojih pametnih telefona u svrhe naučnog istraživanja bolesti kao što su rak i Alchajmerova bolest. „S-Drive“ program je inicijativa za razvoj sledeće generacije vozača koji voze bezbedno, sprečavanjem pametnih telefona da skreću pažnju u toku vožnje i njihovom transformacijom u instrumente bezbedne vožnje koji nagrađuju mlade kada bezbedno voze.