Add wash 2

Samsung prikazao inovacije za lakšu svakodnevicu na Evropskom forumu 2016

Samsung je danas na Evropskom forumu 2016 u Monaku predstavio nove i inovativne tehnologije koje će olakšati živote korisnika u Evropi. Fokus kompanije je na povezanoj i umreženoj svakodnevici koju prati dinamična paleta novih proizvoda koji će u Evropu stići ove godine. Ovom prilikom predstavljeni su zakrivljeni SUHD TV uređaji bez okvira sa „Quantum Dot“ tehnologijom; novi modeli Gear S2 pametnih satova; inteligentno dizajnirana Samsung AddWash mašinu za pranje veša kao i sledeća generacija pametnih kuhinjskih uređaja povezanih sa Family Hub frižiderom.

„Samsung je neprestano radio kako bi pomogao ljudima da žive pametnije živote, a ove godine, preduzimamo još jedan veliki korak napred sa našim širokim dijapazonom različitih uređaja i povezanih servisa,“ izjavio je Dejvid Lous, direktor marketinga, Samsung Evropa. „Nastavićemo da unapređujemo i donosimo revolucije u svakodnevne živote potrošača, tako što ćemo osluškivati i predviđati njihove potrebe kako bismo obezbedili proizvode i usluge koji donose suštinski napredak i koji mogu da obogate svakodnevni život.“

Samsung je prikazao svoju spektakularnu novu paletu SUHD TV uređaja koji donose kvalitet slike bez premca svojim „Quantum Dot“ ekranima sa kvantnim tačkama. Prvi zakrivljeni dizajn bez okvira na svetu, donosi i najpametnije korisničko iskustvo koje potrošačima obezbeđuje jednostavan pristup svim zabavnim sadržajima na jednom mestu. Samsungovi SUHD TV uređaji za 2016. godinu odlikuju se jedinim ekranom sa 10-bitnim kvantnim tačkama bez kadmijuma na svetu. Izgrađeni na bazi Tizen operativnog sistema (OS), Samsungovi pametni televizori olakšavaju potrošačima pristup svim njihovim omiljenim sadržajima i servisima, od TV sadržaja i filmova, preko igara i informacija o programu, sve to na jednom mestu sa novom funkcijom pametnog čvorišta, Smart Hub. Samsungov pametni TV će automatski prepoznati vrstu set-top boks uređaja, igračku konzolu, OTT uređaj ili sistem za kućni bioskop na koji se poveže.

Povezana vest:  Samsung istražuje svet mobilne virtuelne stvarnosti uz Gear VR

Kompanija je takođe otkrila svoj prvi Ultra HD blu-rej plejer, UBD-K8500 kompatibilan sa HDR tehnologijom, koji nudi četiri puta veću rezoluciju i 64 puta intenzivniju ekspresiju boja od konvencionalnih blu-rej plejera. Ugrađena tehnologija skaliranja UBD-K8500 unapređuje kvalitet slike sa standardnih blu rej diskova i DVD-ja, a potrošači mogu da puste sadržaj i sa CD nosača. Za unapređeni doživljaj kućnog bioskopa Samsung je predstavio i novi HW-K950 Soundbar, prvi proizvod ove kompanije koji donosi Dolby Atmos® tehnologiju.

Na ovoj manifestaciji, Samsung je prikazao i svoje najnovije zakrivljene monitore i demonstrirao unapređenje produktivnosti koje donose njegovi ekrani namenjeni profesionalnoj upotrebi. Sa izlaskom CF591 i CF390 monitora na tržište, Samsung nastavlja da usavršava svoj zakrivljeni dizajn ekrana, nudeći još bolju vidljivost i još veći komfor za korisnika. Ovi monitori sa zakrivljenjem od 1800R odgovaraju prirodnom obliku ljudskog oka, čime donose prirodnije iskustvo prilikom gledanja.

Forum je i prilika za predstavljanje pametnih i praktičnih inovacija ove kompanije koje bi mogle da označe velike promene pri izvršavanju kućnih poslova. Nova „AddWash“ mašina za pranje veša sa frontalnim punjenjem ima posebna vrata sa jedinstvenim pristupom koja olakšavaju dodavanje bilo čega, kao što je neki zaboravljeni odevni predmet, bez potrebe da se mašina isprazni od vode kako bi se njena glavna vrata otvorila u sred ciklusa pranja. Takođe omogućava korisnicima da dodaju ručno oprane odevne predmete u mašinu na ispiranje, kao i dodatnu dozu omekšivača bilo kad u toku ciklusa pranja.

Povezana vest:  Flertujte znalački u Noći istraživača

Ona takođe donosi i ceo niz pametnih funkcija, koje rade sa pametnim telefonima i na Androidu i na iOS-u. To ne samo da olakšava praćenje napretka programa pranja, već i nudi mogućnost da se korisnik obavesti neposredno pre započinjanja novog ciklusa pranja, ukoliko, na primer, želi da doda nekoliko osetljivih komada odeće ili odevne predmete koje je ručno oprao pred kraj ciklusa pranja.

Samsung je proširio svoju paletu robota-usisivača uređajem POWERbotTurbo Wi-Fi koji je sada sa 70 puta većom usisnom snagom od dosadasnjih modela. Zahvaljujući WiFi vezi ovim usisivačem je moguće upravljati uz pomoć pametnog telefona.

Posebna atrakcija ovogodišnjeg Foruma je i novi Family Hub frižider, opremljen ekranom dijagonale 21,5 inča. Tri ugrađene kamere omogućavaju pregled namirnica, tako da ukućani u svakom trenutku, pogledom na ekran pametnog telefona, mogu videti tačno što nedostaje. Zahvaljujući ekranu, ukućani mogu zapisivati beleške, prikazivati fotografije ili deliti kalendar aktivnosti na samom frižideru. Dodatno, ovaj ekran omogućava upravljanje umreženih sistema za kućnu zabavu kao što su TV prijemnici ili muzički uređaji, a zahvaljujući ugrađenim zvučnicima, korisnici i preko frižidera mogu da slušaju omiljenu muziku.

Povezana vest:  HONOR je predstavio HONOR V Purse na IFA 2023

Na Evropskom forumu 2016, Samsung je takođe prikazao svoj novi Gear S2 klasik u varijantama sa pozlatom od crvenog zlata i platine, koji će uskoro izaći na tržište. Samsung se udružio sa ekskluzivnim dizajnerima, kao što je Kolombo, u izradi premijum narukvica za Gear S2, a uveo je i zabavne i kreativne ciferblate, uključujući one sa likovima iz Pinats stripa i umetničkim radovima Kita Haringa, Žan-Mišel Baskvijata, Džeremivila i Bartona Morisa. Uz to, Gear S2 će biti kompatibilan sa uređajima koji rade na iOS operativnom sistemu, kako bi omogućio pristup široj bazi korisnika mobilnih uređaja.

Samsung Electronics je imenovan drugim najvrednijim brendom na svetu, prema rezultatima vodeće svetske nezavisne konsultantske kuće za ocenu vrednosti brenda, Brand Finance. Kompanija je takođe imenovana među deset najvećih Superbrendova za 2015. godinu. U svojoj 34. godini rada Samsung Evropa nastavlja sa velikim ulaganjima u evropski dizajn i proizvodnju, donoseći ovom regionu veliki broj radnih mesta.

Gledajući ka budućnosti, Samsung se trudi da nastavi sa svojim naporima u izgradnji vrhunske snage svog brenda, donoseći klijentima prilagođeno, lično iskustvo – kako pre, tako i nakon kupovine. Dubokim uvidima u potrebe potrošača, Samsung će nastaviti da raste paralelno sa potrebama potrošača koje se stalno menjaju kako oni prolaze kroz različite stadijume života.