Samsung je posvećen izradi proizvoda najvišeg kvaliteta i mi ozbiljno pristupamo svakoj prijavi neispravnosti koju dobijemo od naših cenjenih korisnika. Povodom nedavno prijavljenih slučajeva vezanih za novi telefon Galaxy Note7, sproveli smo temeljno istraživanje i utvrdili da se radilo o problemu sa baterijom.

Do 1. septembra je u celom svetu prijavljeno 35 slučajeva i trenutno sprovodimo temeljnu kontrolu zajedno sa našim dobavljačima kako bismo na tržištu izdvojili baterije koje su eventualno loše. Međutim, kako za Samsung bezbednost naših kupaca predstavlja apsolutni prioritet, zaustavili smo prodaju Galaxy Note7.

Povezana vest:  Kompanije beleže gubitke i do pola miliona dolara usled napada na sigurnosne sisteme

Svim kupcima koji već poseduju uređaje Galaxy Note7, dobrovoljno ćemo uređaj koji sada imaju zameniti novim  tokom narednih nedelja.

Svesni smo neugodnosti koje bi ovo moglo da stvori na tržištu te ovim želimo da osiguramo da Samsung svojim kupcima i dalje isporučuje samo najkvalitetnije proizvode. Tesno sarađujemo sa našim partnerima kako bismo osigurali da se postupak zamene izvrši što je lakše i efikasnije moguće.

Povezana vest:  Lufthansa kupuje 30 aviona A320neo