Samsung je potvrdio da je 57 odsto postojećih Galaxy Note7 uređaja zamenjeno u Evropi od kako je počeo program zamene.

Od 19. septembra, 90% korisnika Galaxy Note7 koji su zamenili svoje uređaje širom Evrope odabralo je da uzme zamenski Galaxy Note7, dok je tri procenta odabralo neki drugi Samsung Galaxy telefon. Kako se odvijao program zamene, kompanija je ponavljala svoju poruku za sve vlasnike Galaxy Note7 telefona u Evropi, da ugase svoje uređaje i zamene ih kroz aktuelni Samsungov program zamene.

Na osnovu trenda zamene uređaja, predviđa se da će se program u Evropi završiti početkom oktobra. Samim tim, u Samsungu predviđaju da će prodaja Galaxy Note7 telefona u Evropi krenuti počev od 28. oktobra pod uslovom da se program zamene završi u potpunosti.

Povezana vest:  Samsung počeo program zamene Galaksi nouta 7 u Srbiji

„Naša poruka da je bezbednost najvažnija je stigla do vlasnika Galaxy Note7 telefona, koji čine pravu stvar zamenom svojih uređaja za nove. Mi smo vredno radili kako bismo u Evropu dopremili nove Galaxy Note7 telefone i tako osigurali bezbednost naših korisnika i na najmanju moguću meru smanjili eventualne neprijatnosti“, rekao je Saša Oravec, direktor telekomunikacija u kompaniji Samsung za SEAD region. Želeli bismo da se zahvalimo našim korisnicima na njihovom strpljenju i vernosti Samsungu i Galaxy Note7. Preostalim kupcima želimo da poručimo da što pre zamene svoje uređaje i već danas dobiju sasvim nov Galaxy Note7“, rekao je Oravec.

Povezana vest:  Frienduh – novi način umrežavanja stiže iz Srbije

Panevropsko istraživanje je pokazalo da je poverenje potrošača u Samsung i dalje veoma snažno. Istraživanje[1] sprovedeno među 5.000 potrošača širom Velike Britanije, Nemačke, Francuske, Španije i Italije je utvrdilo da većina (61%) smatra da zamena Galaxy Note7 uređaja nije promenila njihovo viđenje Samsunga kao brenda, a 15 odsto sada posmatra Samsungov ugled u pozitivnijem svetlu.

Samsung je sarađivao sa svojim partnerima kako bi osigurao da su zamenski Galaxy Note7 uređaji proizvedeni u skladu sa najkvalitetnijim procesima proizvodnje i kontrole kvaliteta. Kompanija Samsung Evropa je potvrdila pozitivni uticaj intenzivne saradnje sa partnerima u maloprodaji, svakodnevne direktne komunikacije sa kupcima i ažuriranja softvera tokom programa zamene. Svaki korisnik Galaxy Note7 u Evropi dobio je seriju bezbednosnih poruka[2] od Samsunga, kojima se od njega traži da zameni uređaj, kao i paket za ažuriranje softvera koji je pušten na tržište Evrope i kojim se postojeći Galaxy Note7 uređaji programiraju da bateriju pune do najviše 60 procenata.

Povezana vest:  Vođa čopora: već šestu godinu zaredom Xerox osvaja prvo mesto u izveštavanju o stanju na tržištu upravljanja uslugama štampanja (MPS) kompanije Quocirca

Samsung Evropa je oformila poseban interni tim koji se sastoji od lokalnih predstavnika uprave, koji sarađuje sa partnerima u maloprodaji na što bržoj i jednostavnijoj aktivaciji programa zamene širom Evrope.

[1]Kantar TNS Omnibus sproveden od 23-25. 9. na ukupnom uzorku od 5.007

[2] Obuhvata e-mejl, notifikacije, poruke preko društvenih medija i komunikacije putem provajdera