Tviter je danas dodao opciju „istrazi“ (explore) u cilju lakše pretrage tvitova, ali i pronalaska zanimljivog sadržaja, javlja AFP.
Ovo je poslednja u nizu inovacija koju je kompanija dodala svom servisu u cilju poboljšanja stila prenošenja poruka „od jednog ka mnogima“.
Opcija je prvenstveno zaživela na „Epl“ uređajima i tada je obećano da će se pojaviti i na „Android“ uređajima u nadolazećim nedeljima.
Poenta inovacije je da kombinuje trendove, momente, pretrage i video klipove u jednu tačku, navodi dizajner projekta Anđela Lam.
„Do danas, morali ste da posetite nekoliko mesta da nađete sav ovaj sadržaj“, rekla je Lam u jednoj od objava na njenom blogu, dodajući da je krajnji cilj da korisnici lakše saznaju šta se dešava.
Tviter je kompanija bazirana u San Francisku i već duže vreme teže ka proširenju svoje korisničke baze i povećanju profita.
Očekuje se da Tviter 9. februara objavi svoje prihode iz poslednjeg kvartala prošle godine.
Objavili da su imali neto gubitke od 103 miliona dolara u trećem kvartalu prošle godine, što je bolji podatak nego od godinu dana ranije, kada su zabeleženi gubici od 132 miliona dolara.
Prihodi su godišnje rasli otprilike osam procenata, do cifre od 616 miliona dolara, a većina tog novca dolazi od oglašivanja.
Analitičari su skeptični oko načina na koji Tviter može da proširi svoju korisničku bazu, beležeći porast od samo četiri miliona korisnika za jedan kvartal.