Tokom trajanja meseca u znaku Kupidona – Rakuten Viber , jedna od vodećih aplikacija za razmenu poruka na svetu najavljuje kampanju sa ciljem da svojim korisnicima širom sveta pruži nikad više prilika za vođenje iskrenih ljubavnih razgovora. Kampanja će početi na Dan zaljubljenih i trajati tokom narednih meseci, šireći duh zaljubljenosti i pažnje u svim i posebnim prilikama među parovima, prijateljima, kolegama, majkama i ženama, ali i osobama koje se još nisu međusobno upoznale. Pod sloganom „Budi moj Vibertin“ ova akcija će uključiti milione korisnika iz 12 zemalja Evrope – omogućivši im da kreiraju i razmenjuju digitalne ljubavne čestitke.
“Tokom nastupajuće sezone ljubavi, Rakuten Viber želi da ohrabri i podstakne intimne razgovore medu ljudima, time što će im pružiti korisna i zabavna sredstva kako bi dali svoj doprinos daljem širenju ljubavi i pažnje. Nadamo se da će svaka poslata ili primljena ljubavna čestitka pokrenuti sadržajnije razgovore koji će imati dublje značenje za sagovornike, stvarajući posebne veze i odnose među njima. Zahvaljujući našim personalizovanim „Vibertinima“ (podržanim od strane naših izuzetnih partnera u svakoj zemlji regiona) korisnici će steći nove načine da okončaju uzajamnu tišinu u svojim četovima – i prevaziđu vremenska i prostorna ograničenja kako bi širili ljubav van svih granica. Čak i ako neka obožavana osoba nije upoznata sa osećanjima koja se gaje za nju ili njega, to ćete sada biti u mogućnost da saopštite i izrazite bez odavanja svog identiteta. Ako vas „potrefi“ ljubavna poruka u našem Vibertinu, ne budite nepristupačni – već odgovorite na nju!“ preporučuje Zarena Kančeva, direktorka za marketing i odnose sa javnošću kompanije Rakuten Viber za tržišta centralne i istočne Evrope.
Tok komunikacije vezan za ovu akciju počinje time što Viber svoje korisnike poziva da reše kviz, putem koga se mogu upoznati sa različitim aktivnostima koje odgovaraju njihovom trenutnom raspoloženju – bez obzira na to da li saopštavaju ili traže ljubav. Najdarežljiviji među njima će imati mogućnost da kreiraju čestitke i ostave ih u virtuelnom poštanskom sanducetu, preko kojih čak i nepoznata osoba može biti obradovana ovim izrazom pažnje i pozitivnih vibracija. Na raspolaganju će im stajati i posebno osmišljene Viberove izražajne forme i funkcije – poput stikera, GIFova i srcolikih video-klipova koji će ljubavnu priču na Viberu činiti još izražajnijom i plemenitijom.
Viberova želja je da se podele milioni ljubavnih čestitki među korisnicima aplikacije tokom trajanja kampanje. Dok ona bude trajala, Viber će meriti njenu popularnost u svim zemljama u kojima ce se aktivno odvijati, i objaviti u kojoj zemlji se poruka ljubavi najviše širila.