Kompanija Kaspersky sada pomaže korisnicima da preuzmu kontrolu nad svojom privatnošću na internetu, zahvaljujući novom projektu pokrenutom preko Innovation Hub-a kompanije. Rešenje Undatify pojednostavljuje složen proces komuniciranja sa organizacijama o ličnim podacima pojedinca. Uz samo nekoliko klikova, korisnici mogu da pošalju zahtev za dobijanje ili brisanje svojih podataka u skladu sa Opštom uredbom o zaštiti podataka o ličnosti (GDPR).

 

Prema nedavnom izveštaju kompanije Kaspersky – Odbrana digitalne privatnosti: podizanje lične zaštite na novi nivo – 82% ljudi pokušali su da uklone informacije o sebi koje su postale javno dostupne na veb-sajtovima ili društvenim mrežama, međutim, 37% njih nije čak ni znalo kako to da učini.

Kako bi pomogla korisnicima da povrate lične informacije sa interneta, kompanija Kaspersky je pokrenula novu uslugu, pod nazivom Undatify. Novo rešenje, koje deluje u skladu sa odredbama Opšte uredbe o zaštiti podataka o ličnosti i ostalim zakonima o privatnosti, omogućuje korisnicima da lako komuniciraju sa organizacijama u vezi sa svojim ličnim podacima i zahtevaju kopiju svih podataka o njima, kao i da traže da podaci budu izbrisani, ukoliko je to potrebno. U nekim slučajevima,ovo se lako može sprovesti kroz popunjavanje specijalnog veb-formulara konkretne organizacije. Kako bi pomogli korisnicima kroz ovaj proces, usluga Undatify sadrži alat pod nazivom Legal Bot.

Povezana vest:  Motorola MotoRoi kreće u osvajanje tržišta

Korišćenjem alata Legal Bot korisnici mogu da izaberu organizaciju koju žele da kontaktiraju iz kataloga popularnih organizacija usluge Undatify ili da samostalno dodaju svoj izbor. Korisnik onda odlučuje da li želi kopiju svojih podataka ili pak da ih organizacija izbriše. Legal Bot zatim generiše formalni zahtev koji se može poslati putem interfejsa.

Povezana vest:  PHP najzastupljeniji programski jezik u Srbiji

Nakon što dobije odgovor organizacije na poslat zahtev, Legal Bot omogućava algoritmima mašinskog učenja da analiziraju njegov sadržaj i na osnovu toga korisniku daje predloge za preduzimanje sledećih koraka. Na primer, ukoliko kompanija odbije zahtev pojedinca, Legal Bot predlaže dodatnu argumentaciju kako bi se odgovorilo na specifične razloge koji stoje iza tog odbijanja. Legal Bot zatim može korisniku dati prilagođene preporuke tokom celog procesa komunikacije sa kompanijom.

Mihail Podlasov (Mikhail Podlasov), direktor usluge Undatify rekao je: “Vođenje računa o našoj privatnosti postao je izazovan zadatak, s obzirom na to da mnoge moderne usluge zahtevaju dosta ličnih podataka, i ne možemo u potpunosti kontrolisati distribuciju naših podataka na internetu. Čišćenje digitalnog otiska pojedinca takođe može biti dosta problematično. Dok je u slučaju nekih veb-sajtova i servisa dovoljno samo nekoliko klikova kako bi se uklonili podaci, u nekim drugim slučajevima to može biti teže za izvesti i može zahtevati više vremena. Uz pomoć usluge Undatify, korisnici mogu da povrate kontrolu nad svojim podacima na brz i efikasan način.”

Nova usluga je trenutno u beta verziji i dostupna je samo na engleskom jeziku. Ipak, više jezika, uključujući francuski i nemački, biće dodato u bliskoj budućnosti. Rešenje je sada dostupno u veb-verziji, a planirano je predstavljanje i mobilnih verzija.

Povezana vest:  „IQ mobile“, partner kompanije Nokia, donosi potpuno novu uslugu mobilnog oglašavanja i na tržište S

Da biste saznali više o usluzi Undatify, molimo posetite zvanični veb-sajt.