Payoneer, (NASDAQ: PAYO), tehnološka kompanija za platne transakcije koja omogućava plaćanja i rast u novoj globalnoj ekonomiji, predstavila je najnovije trendove i dešavanja iz oblasti digitalnih zanimanja na Webiz festivalu, koji je održan 16 i 17. septembra u prestoničkom event centru “Just & Lobby”.

Prošle godine je gig ekonomija ili ekonomija tezgi u kojoj učestvuju frilenseri porasla za 22%, što je jedan od efekata razvoja tehnologije i šire dostupnosti interneta. Načini rada se razvijaju i menjaju, pa je tradicionalni model zaposlenja samo jedna od trenutno postojećih opcija. Nekada su kompanije zahtevale od zaposlenih da dolaze na posao, a sada je vidljivo da ljudi mogu da rade i od kuće, štaviše, ne moraju ni da rade za te kompanije, već je ceo svet njihovo tržište.

Povezana vest:  Počinje turnir PES 2017

Prema podacima Centra za istraživanje javnih politika (CENTAR), u Srbiji ima 70 do 75 hiljada ljudi, koji rade i pružaju usluge online, što svrstava Srbiju među top 10 zemalja po broju frilensera po glavi stanovnika, posebno u IT industriji.

„Rad sa frilenserima predstavlja priliku za smanjenje troškova uz fleksibilnost koja pruža mogućnost za unapređenje poslovanja i kvaliteta usluga. Sve više kompanija želi da angažuje frilensere, jer taj koncept rada sada ima veću vrednost nego ranije i nudi neograničene mogućnosti. Kompanija Payoneer nastaviće da razvija još više načina za povezivanje biznisa i frilensera u cilju najboljeg iskorišćenja prednosti rastuće digitalne ekonomije, koja briše granice“, izjavio je Nikola Mehandžić, direktor poslovnog razvoja za tržišta Zapadnog Balkana Payoneera u Srbiji.

Povezana vest:  LG proširuje partnerstva kako bi pružio bogat 4K HDR sadržaj

Kako bi pomogla frilenserima u snalaženju u poslu, kompanija Payoneer pripremila je „Ultimativni vodič za frilensere“, koji nudi odgovore na pitanja kako postati full-time frilenser, kako se izboriti sa “klijentima iz pakla”, na koji način pristupiti radu u različitim vremenskim zonama, ali i savete kako pronaći klijente koji dobro plaćaju. Vodič obrađuje i temu na koji način povećati cenu usluga, a da pritom ne izgubite klijente.

Povezana vest:  Studija kompanije Kaspersky pokazuje da bi 38% ljudi prestalo da koristi društvene mreže za zagarantovanu doživotnu privatnost podataka

Za posetioce tokom oba festivalska dana zvaničan partnera festivala kompanija Payoneer, organizovala je  offline i online aktivacije u kojima su dodeljena dva vredna poklona – dronovi marke DJI i RYZE.

Webiz festival uspešno je nastavio dugogodišnju promociju edukacije na polju tehnoloških inovacija bez obzira na organizacione izazove u izmenjenim uslovima rada, odnosno organizaciju festivalskog događaja u skladu sa preporučenim epidemiološkim merama.