Naručivanje hrane, slanje novca preko četa, onlajn kupovina, poručivanje taksija i još mnogo toga biće moguće preko samo jedne aplikacije! Startap Klik razvija novu inovativnu platformu koja će korisnicima omogućiti  da na jednom mestu dobiju sve što im je potrebno, isprate istoriju svojih transakcija, a sam status plaćanja je potpuno transparentan.

Ideja za ovaj „digitalni novčanik“ na telefonu javila se u Kini, a realizovana je u Nišu! Naime, tvorac aplikacije Stefan Đoković je plan za pokretanja ovog startapa napravio još dok je radio na Dalekom istoku, a po povratku u Srbiju okupio je tim i počeo da razvija ovu platformu.

„Ideja je došla iz potrebe da doprinesemo rešenju problema sa kojim se naše društvo svakodnevno susreće. Od velikog značaja je bio moj boravak u Kini. Možemo popularno da kažemo da su se “kockice skopile” i da je tog momenta KLIK rođen. Naša vizija je da kroz KLIK super aplikaciju olakšamo ljudima navike, da podignemo svest o značaju finansijske slobode i da približimo sve prednosti digitalizacije celokupnom društvu“, objašnjava Đoković.

Povezana vest:  Završen “PRO EVOLUTION SOCCER 2011” turnir u Delta Cityju

Koncept ovog startapa, kao i rešenje, prepoznali su mnogi – ClimAccelerator, WB Digital Summit, Seavus Accelerator, poslovni anđeli… Ali i startap akcelerator Univerzum, koji su zajedno pokrenuli kompanija Mozzart i Univerzitet u Beogradu.

„ Svaki vid mentorske i finansijke podrške je od velikog značaja za dalji razvoj našeg startapa. Biti prepoznat od strane strčnjaka iz programa kao što je startap akcelerator Univerzum zaista daje vetar u leđa. Verujemo da ćemo kroz intenzivan program podrške i procese učenja i povezivanja sa drugim timovima, opravdati poverenje i priliku koja nam je data“, kaže CEO Klika.

Povezana vest:  Otvoren novi Miele showroom u Beogradu na vodi

Naš sagovornik objašnjava da će ova aplikacija pokrenuti novi talas inovacija, sa rešenjima koja do sada nisu postojala.

„Potrošači imaju sve manje strpljenja za nepraktične opcije plaćanja i traže bezbedan način za kupovinu, sa brzom isporukom i opcijom vraćanja robe i novca, očekujući visok nivo korisničkog iskustva u svakom trenutku. Oni imaju rastuću potrebu da kontrolišu svoju potrošnju online, da osiguraju privatnost i kupuju sa poverenjem. Trgovci su pod pritiskom da odgovore potrebama, ali za većinu je teško da idu u korak sa vremenom zbog nedostatka sredstava ili stručnosti za ovu digitalnu transformaciju. Kao rešenje, KLIK korisnicima stavlja na raspolaganje bezbednu platformu, onlajn prodavnice integrisane u aplikaciji, jednostavan sistem plaćanja i različite sadržaje koje zadovoljavaju sve njihove potrebe. Ove jedinstvene funkcionalnosti će učiniti KLIK nezamenljivom karikom u životu korisnika“, dodaje Đoković.

Povezana vest:  KOMTREJD SKUP, Od 7. do 10. septembra skup o IT

Klik će kompanijama omogućiti da naprave mini-izloge koristeći njihove plug-in-ove, da predstave svoje proizvode i usluge korisnicima aplikacije, i na taj način budu lako dostupni svima.

„Verujemo da ćemo upornošu i strastvenošću uspeti da doprinesemo zajednici i na regionalnom i globalnom nivou. Ovakvo rešenje za vreme epidemije korona virusa posebno znači, jer nema nikakvog zastoja u funkcionisanju svakodnevnih potreba korisnika. Naše rešenje bitno smanjuje troškove pravnih lica u procesu digitalizacije, dok sa druge strane fizičkim licima daje mogućnost da na jednom mestu završavanju sve svoje svakodnevne potrebe, bez brige o privatnosti podataka“, zaključuje tvorac aplikacije Klik, Stefan Đoković.