U Novom Sadu otvoren je novi „Hisense Gorenje Experience Centar“, najmodernije mesto u gradu  za kupovinu bele tehnike, televizora poslednje generacije i malih kućnih aparata. Novi izložbeno-prodajni prostor na 700 metara kvadratnih omogućava kupcima interaktivan pristup brojnim uređajima i njihovo testiranje. Na ovaj način, svim posetiocima pruža se jedinstvena prilika da se pre konačnog odabira omiljenog proizvoda uvere u funkcionalnosti, kvalitet, praktičnost i vrhunski dizajn svega što se nalazi u ponudi. Novootvoreni centar nalazi se u Bulevaru Vojvode Stepe 38, a prvog dana kupci su mogli da ostvare i brojne popuste.

Ovime je stanovnicima Novog Sada omogućena jedna potpuno nova dimenziju biranja i kupovine uređaja koji im podižu kvalitet života i čine njihovu svakodnevicu bogatijom i jednostavnijom. Kao odgovor na poslednje globalne trendove i potrebe savremenog čoveka, kupcima se pruža jedinstveno interaktivno iskustvo prilikom izbora nekih od najsavremenijih i najkvalitetnijih uređaja koji se trenutno nalaze na tržištu.

Povezana vest:  Edvard Norton i Daria Verbovi zaštitna lica novog LG Prada smart telefona

U znak dobrodošlice svi posetioci imali su priliku da probaju sveže ceđene sokove i različite vrste kafe, pripremeljene u najnovijim modelima Gorenje sokovnika, blendera i kafe aparata, koji se nalaze u bogatoj ponudi novootvorenog centra. Najzanimljiviji deo programa priredio je poznati novosadski kuvar koji je spremao najukusnije slane i slatke specijalitete. Tom prilikom prisutni kupci su mogli da otkriju sve prednosti Gorenje OptiBake rerne, koja između ostalog, nudi i „multilevel baking“ funkciju, omogućavajući pripremu i do pet različitih jela istovremeno. Čak i najsofisticiraniji gastronomi i ljubitelji kuvanja pronaći će u bogatom Gorenje asortimanu kuhinjskih uređaja apsolutno sve što im je potrebno prilikom pripremanja svojih najdražih recepata.

Povezana vest:  Toshibin tablet računar FOLIO 100 sa Android platformom uskoro u prodaji

Sa druge strane, zaljubljenicima u audio-vizuelnu tehnologiju omogućeno je da tokom posete centru iz prve ruke dožive potpuno novo iskustvo uživanja u TV sadržajima putem UHD, ULED i Laser TV uređaja. Najsavremeniji Hisense televizori koji su dostupni u novom “Hisense Gorenje Experience Centru” na impresivan način demonstriraju šta zaista znači kućni bioskop, transformišući u potpunosti dosadašnji doživljaj svakog gledaoca. Živopisne slike, snažna svetlost, visoki kontrasti te jarke boje i izraženi detalji samo su neke od karakteristika koje donose potpuno novu dimenziju gledanja televizije. Pored svega, Hisense televizori nude mogućnost uživanja u Youtubeu, Netflixu, Disney+ i drugim popularnim streaming platformama.

Povezana vest:  HarmonyOS na MatePad 11: uvid u Huawei viziju

Svi zainteresovani mogli su da isprobaju neke od trenutno najpopularnijih igrica, kao što su FIFA 22, Spiderman i Need for Speed, na čuvenom Hisense Laser TV-u sa optimizovanim ekranom od neverovatnih 100 inča i uvere se da on predstavlja odličan izbor za savršeno gaming iskustvo.

Hisense i Gorenje sarađuju od 2018. godine, a otvaranjem novog studija kompanija je proširila lanac sopstvenih kanal prodaje prateći potrebe potrošača za jednostavnim i kvalitetnim opremanjem doma na jednom mestu, po meri i uz podršku stručnog tima. Svi proizvodi ovih brendova dostupni na našem tržištu mogu da se pronađu na https://rs.gorenje.com/ i https://rs.hisense.com/.