Evrobasket je stigao, i srpski nacionalni tim – Orlove – svi stručnjaci svrstavaju među favorite za zlatnu medalju! Čak i ukoliko niste planirali put na utakmice u Prag ili Berlin, možete da navijate kao da ste tamo – zahvaljujući tehnologiji  proširene stvarnosti (AR). KSS i Viber udružili su se kako bi vam doneli doživljaj iz dvorane – pravo u vaš mobilni telefon.

Putem posebnog Objektiva, koji je na ovom linku  https://lenses.viber.com/e5b3f985-1335-4f36-b5ac-5d6ac6d74e0c/eabfeaac-ca17-4953-a6f1-6c3cb9ddaa40  moćićete da obučete zvanični dres reprezentacije i navijate za svoj najdraži tim tako što ćete deliti snimke i fotografije sa drugim navijačima putem privatnih i grupnih četova. Za one koji su još strastveniji ljubitelji košarke, putem specijalne funkcije unutar Objektive će moći da „zavrte loptu“ na svom prstu – što će im snimke ili fotografije učiniti još atraktivnijim.

Povezana vest:  Facebook generacija će jednog dana morati da menja imena

U organizaciji FIBA Evrope, juče je počelo Evropsko košarkaško prvenstvo u četiri države (Češka, Gruzija, Italija, Nemačka) i završiće se velikim finalom 18. septembra u Berlinu. Srbija igra u C grupi (sve utakmice se igraju u Pragu), a ukoliko se plasira u nokaut fazu, putovaće u Berlin na završnicu. Uz Pešićeve Orlove, u D grupi su još Finska, Poljska, Češka, Izrael i Holandija, a među najveće favorite da podignu pehar na 41. šampionatu Evrope nalaze se – uz Srbiju – Francuska, Slovenija i Grčka.

Povezana vest:  Manji ekološki otisak uz Eco Rating i produženu garanciju telefona

Otkad su Objektivi proširene stvarnosti (eng: AR Lenses) uvedeni prošlog septembra, korisnici su proveli više od 14 milijardi sekundi unutar njih na Viberu – ispitivali, stvarali i deliki fotografije i video snimke uvećane realnosti.

Prvu utakmicu Srbija igra sa Holandijom 2. septembra. Znate šta vam je činiti – iskoristite Objektiv i obucite dres Srbije, navijajte za Orlove, napravite video ili fotografije, i uživajte i podelite jedinstveno iskustvo koje je Košarkaški savez Srbije pripremio za vas u saradnji sa kompanijom Rakuten Viber.

Povezana vest:  Tips and tricks za savršen carrousel post