Partnerstvo sa Lids univerzitetom iz Velike Britanije će dodatno unaprediti pozicioniranje kompanije Tecno kao lidera na polju tehnologije kamera, sa željom da se predstavi lepota u svim svojim formama, prikaže realna boja tena i inspiriše samopouzdanje ljudi sa različitim nijansama tena.

Kompanija Tecno je najavila strateško partnerstvo sa Školom dizajna na Lids univerzitetu. Cilj partnerstva jeste unapređenje i bolja primena nauke o bojama za preciznije prikazivanje nijansi tena na slikama koje prave Tecno telefoni kako bi korisnici mogli da uživaju u svojim fotografijama, posebno kada se one kreiraju u portret modu.

Sa sveobuhvatnim akademskim istraživanjima, naučnom analizom i konsultacijama sa vrhunskim stručnjacima, partnerstvo kompanije Tecno i Lids univerziteta za cilj ima rušenje barijera i postizanje što preciznije obrade slike, što bi za rezultat trebalo da ima realnije fotografije za korisnike svih tonova tena.

Kao lider u svetu pametnih telefona, kompanija Tecno je od svog nastanka posvećena beleženju i slavljenju različitosti, posebnu pažnju poklanjajući savršenstvu realnih boja kože, inspirišući samopouzdanje ljudi širom sveta zahvaljujući svojim inovativnim tehnologijama kamere.

Povezana vest:  LG predstavio noviju verziju Styler sistema za brigu o odeći

Planirana su detaljna istraživanja sa fokusom na način na koji tehnološke, psihološke i lokalne barijere mogu biti uklonjene kako bi se korisnicima pružilo profesionalnije iskustvo fotografisanja koje se stara da su, bez obzira na boju kože, na fotografijama svi predstavljeni na pravi način.

Posvećenost kompanije Tecno ovom uzbudljivom partnerstvu omogućiće još veću predanost i ulaganje većih resursa na polje multi-skin tone obrade fotografija. Saradnja će takođe produbiti i akademska istraživanja i tehnološke inovacije na ovom polju, pritom uspostavljajući novi standard vrhunskog procesiranja fotografija na kojima su ljudi različitih nijansi tena.

„Tecno je oduvek gledao na portretnu fotografiju kao važnu priliku da promoviše veću inkluzivnost na polju smartfon tehnologije. Konstantna posvećenost premošćavanju jaza sa kojim se suočavaju nova tržišta upotrebom boljih tehnologija, omogućiće nam da ojačamo naše tehnološke kapacitete kada je u pitanju ova tehnologija kako bismo bolje zabeležili suštinu čovečanstva na način koji podjednako predstavlja sve. Kroz našu saradnju sa Školom dizajna Lids univerziteta, cilj nam je da kombinujemo sve naše prednosti i koristimo tehnološke inovacije kako bismo unapredili način na koji Tecno korisnici koriste svoje kamere, bez obzira na to ko su, i gde se nalaze“, izjavio je Jack Gup, generalni menadžer kompanije Tecno.

Povezana vest:  Beč: uskoro novi recycling-tramvaji

Razvijajući ključne tehnologije za korisnike sa tamnijim nijansama tena, uz sveobuhvatnu strategiju fokusiranu na fino podešavanje kvaliteta fotografija, rešavanje problema i optimizaciju algoritama, istraživanja i investicije brenda fokusirani su na širok spektar korisnika koji koriste njene telefone.

Škola dizajna Lids univerziteta nalazi se među najcenjenijim institucijama na ovom polju i nudi izuzetno poznavanje nauke boja, i dodatno će doprineti naporima kompanije Tecno kroz naučnu podršku, laboratorijske podatke i uvide vrhunskih stručnjaka i institucija.

„Naša posvećenost bojama i nijansama tena traje dugi niz godina, i uzbuđen sam što je kompanija Tecno odlučila da nam se pridruži i zajedno sa nama krene da dublje istražuje ovo polje, deleći našu viziju kreiranja inkluzivnijih prikaza lepote. Akademsko istraživanje igra veliku ulogu u ispunjavanju potreba čovečanstva i kroz saradnje sa liderima na svom polju, kao što je kompanija Tecno, nastavljamo da otkrivamo nove načine na koje možemo da primenimo naše znanje i stručnost. Uzbuđeni smo zbog ovog partnerstva, jer se njihove ambicije savršeno poklapaju sa našim, posebno kada su u pitanju tehnologije koje mogu da unaprede kvalitet života ljudi i pruže veću inkluzivnost“, izjavio je Dr Kaida Xiao, tehnički savetnik Tecno ColourScience of Skintone Image Technology i profesor saradnik na Colour and Imaging Science odeljenju Lids univerziteta.

Povezana vest:  Kompanija Sony predstavila najmanje Travel High Zoom fotoaparate na svetu

Kao brend okrenut potrebama korisnika, inovacije kompanije Tecno vođene su lokalnim potrebama i zahtevima dobijenim intenzivnim istraživanjem želja i potreba korisnika. U skladu sa „Stop at nothing“ filozofijom, kompanija Tecno posvećena je unapređenju načinu na koji se koristi smartfon za globalnu publiku svih nijansi tena.