Šareni Lenovo vesnici proleća
U susret proleću, predstavnici kompanije Lenovo predstavili su danas uspešnu seriju IdeaPad Z Lenovo raznobojnih računara i njene najinteresantnije modele Z570 i Z370, kao i specijalnu ponudu namenjenu ovoj seriji IdeaPad Lenovo računara . U periodu od 1. aprila do kraja juna, uz svaki kupljeni računar Lenovo IdeaPad Z serije, kupci će dobiti na poklon bežičnog Lenovo miša, model N30 ili slušalice model P560, koji su identične boje kao i njihovi novi računari IdeaPad Z serije. Na događaju organizovanom tim povodom, prisutnima se pridružio Miloš Urošević, voditelj emisije „Galileo“ i pravi DOer koji je sa svima podelio svoje iskustvo kada su u pitanju Lenovo računari.
Laptop modeli serije IdeaPad Z namenjeni su korisnicima koji vode aktivan život i neprestano su u pokretu i koji žele prenosni računar visokih performansi i bogatih multimedijalnih mogućnosti a važno im je i da je modernog i elegantnog dizajna i po veoma pristupačnoj ceni. Z serija računara dostupna je u nijansama koralno plave, pink, metalik crvene, metalik sive i tamno braon.
Laptop model, IdeaPad® Z570 sa dijagonalom ekrana od 15,6 inča i IdeaPad® Z370 sa dijagonalom ekrana od 13 inča, odlikuju multimedijalne karakteristike kao što su opcija OneKey™ Theater II za optimizaciju audio-vizuelnih podešavanja, tehnologija unapređenja audio karakteristika, pod nazivom SRS® Premium Surround Sound™ i specijalni stereo zvučnici sa pojačanim basovima. Sa ovim modelima možete brže obavljati svakodnevne zadatke, uz pomoć druge generacije Intel® Core™ i7 procesora. IdeaPad Z serija računara takođe poseduje opciju Lenovo Enhanced Experience 2.0 namenjenu operativnom sistemu Windows® 7 sa tehnologijom RapidBoot, kako biste pokrenuli svoj računar 20 sekundi brže nego što je to slučaj kod standardnog računara sa operativnim sistemom Windows 7.
„Naša linija IdeaPad Z računara odraz je napora koje ulažemo kako bi i korisnicima u Srbiji učinili dostupnim proizvode koji postavljaju standarde u potrošačkoj tehnologiji kada su u pitanju inovacije i stil,” izjavio je Đorđe Jovanović, Lenovo menadžer prodaje za Srbiju. „Iako su ovi proizvodi tehnički inovativni, oni su više nego ikada fokusirani i na pružanje zabave. Sa unapređenim kvalitetom zvuka, zabavnim karakteristikama i neočekivanom paletom boja, ovi proizvodi pružiće potpuno računarsko iskustvo koje svaki pojedinac očekuje. Nadovezujući se na globalnu marketinšku kampanju „For Those Who Do“, Lenovo se više nego ikada pre fokusira na inspirisanje ljudi da realizuju svoje ideje.”